2011. március 1., kedd

zsákmányoló bloggerina

mostanában annyira nem tudtalak titeket nyomon követni, de láttam több helyen ezt a díjat, aztán pedig meg is kaptam tesómtól ;) igaza van, néha tényleg elég nagy zsákmányolásokat tudok elkövetni :)


egy ilyen díjjal mindig jár valamilyen tennivaló. most témából adódóan 5 üzletet/márkát kell felsorolnom, ahogy szívesen vásárolok :) 

1. turi. imádom. nincs annál jobb érzés, mint a kilós turiban megtalálni 'első látásra szerelem' ruhadarabodat vagy cipődet, a méret is jó, mintha rád szabták volna, és még könnyű is :D bár még akkor is megveszem, ha kicsit kell rajta alakítani. imádom. találtam már 40 ft-ért kabátot, zakókat.100 ft-ért kis topánkát.. sorolhatnám. rengeteg turis ruhám van, a szekrényem 90 %-ban szerintem innen származó dolgokat tárol. ennyi. loove turka

2. nem ruházat, de az essence termékeket nagyon imádom a rossmannban ;) van onnan alapozóm, púderem, szemhéjfestékem, tusom, rúzsom, korrektorom, szájfényem. imádom az összeset, meg vagyok elégedve, és nem mellesleg az ára is jó:)

3. h&m nem feltétlenül tudok mindig ott vásárolni, de rengeteg ötletet elloptam már onnan, pl kiegészítők készítéséhez stb. általában minden kollekcióban magaménak érzek legalább 4-5 szettet, amit mintha rám gyártottak volna. más kérdés h kb egyszer sem veszem meg őket :(

4. bershka. na ide végképp nem jutok el minden nap, mivel Szegeden élek, és mostanában még kevesebbszer járok fel Pestre, mint régebben. imádom a bohém, cuki dolgokkal kombinált nőiessséget. és a férfi kollekciójukat is szívesen nézegetném a pasimon mondjuk (bár nekik akkor inkább zara még:D)

5. tesco :D vicces, de imádom. a saját termékeiket is egyre többször veszem meg (jó nem feltételnül a kékpirosfehér csomagolású párizsit), szerintem nem rossz a minősége. úgy egészben szeretem a tescot, mindent megtalálok amit kell, és az ott forgalmazott F&F ruhák és cipők is egyre jobbak, néha csorgatom is nyálam. most pl a virágos flitteres cipő + táska!! láttátok már? biztosan.. de uu. szóval nekem bejön:))

na már csak annyi teendőm maradt, hogy továbbadjam a díjat, de mivel személyesen nem ismerek minden bloggerinát, nem tudom mennyire vagytok zsákmányolósak, így hát, vegyétek úgy, hogy mindenkinek továbbadtam. nem akarom olyanoknak adni, akik lehet nem is zsákmányolósak, csak imádom a blogjukat:D úgyis csomószor megjutalmaztuk már egymást, imádom az írásaitokat bloggerinák, külön post és jelölés nélkül is biztosak lehettek benne, hogy én olvaslak titeket, és mindig várom, hogy frissítsetek:) szóval nyugodtan vegyétek úgy, hogy jelöltem mindenkit, írjatok postot erről, mert kíváncsi vagyok, hol vásároltok szívesen és miket :) 
soksokpuszi midnenkinek. adruus

1 megjegyzés: