2011. március 18., péntek

a számok beszélnek

...és nem is akármiket mondanak. átléptük a 20000 oldalmegjelenítést, amiből én valószínűleg kiteszek 19000-et de azért örülök neki :DD 67 követőm van, el sem hiszem, és hittem volna nyár végén sem, amikor belekezdtem ebbe az egészbe. újabb díjat is kaptam, több embernél is láttam a nevem a díjazottaknál, majd írok róla postot. akárhogy is legyen, akármennyire nem hiszem el soha a jó dolgokat, nem fogom fel a dicséreteket, és vagyok kishitű, ezek a számok és 'eredmények' most nagyon is megérintették a lelkecskémet ;)) imádlak titeket, mindenkit, kedves olvasóim, mert akárhogy is gondolkoztok rólam, hozzájárultatok, hogy ezek a számok boldoggá tegyenek :) köszönöm ;)) MERCI!! (már csak 13 nap és párizs.... enyhén be vagyok tojva tőle.. :D)
most pedig indulok lassan haza, tanulnom kell hétvégén is, stat zh lesz jövőhéten. szakdogával is készülni kellene, nem hiszem el h eddig halogatom. és mindenért úgy izgulok. hát így izgulhatok is, eléggé megadom a módját a késlekedésnek... :D szóval ennyi, csodálatos hétvégét nektek. 



:D 


xoxo, póniadrus

5 megjegyzés:

  1. Hatalmas gratula, Adri! ;) Csak így tovább!
    Jujj, így repül az idő, hogy már Párizs?! :)
    És ne izgulj, főleg ne a szakdoga miatt, mert én is az utolsó pillanatra hagytam és mégis elkészültem vele.. Menni fog az ;)

    (Baromi oldszkúúúl a napszemcsid:P Jól áll!)

    VálaszTörlés
  2. grat baby és ne izgulj már annyit, csak élj! és mosolyogj! :) (13nap!)

    VálaszTörlés
  3. Szia! Nem rég találtam rá a blogodra, és tényleg teljesen csúcs szuper. Gratulálok a díjakhoz megérdemled! :)

    VálaszTörlés
  4. köööszönöm lányok;) a szemcsit imádom, de most az eső szórakozik velem és nem húzhatom fel:((
    köszi tényleg mindenkinek, rozali, köszönet a követésért:))

    VálaszTörlés