2011. március 23., szerda

márc23

amint felfogtam reggel, hogy elmúlt a migrénem, nagyon boldog lettem, illetve jókedvű. iskolába siettem 8-ra, hogy belevessem magam a makróökonómia és a statisztika csodálatos világába. később ebédeltem itthon picit, aztán egy kis zitus csevely és mehettem is vissza infó zh-zni. később futni akartunk menni meg szoliba meg venni melegítőt. egyik sem történt meg. valahogy a nap lenyugvásával egyenes arányban a kedvem is megy lefelé. bulizni is lett volna ma kedvem, de végül nem megyünk, meg ha belegondolok, lehet jobb is lesz aludni. na mindegy.. nem akarok itt pesszimistáskodni, örüljünk a jó időnek (holnap akár 20 fok is lehet szegeden!! [nem mintha eddig nem lett volna már] jee), fagyizzunk, mászkáljunk, hagyjuk otthon a csizmiket stb :) jókedvre fel vitézeeeek ;):D

mai szett:
farmer hatású cicanadrág, zakó: turi
felső: kínaiból talán
gyűrűk: handmade; Londonból ajándék
cipő: kínaiból
sminkek: essence
óra: philip russel
táska (nem ilyen volt velem, hanem majd meglátjátok): talán a skálából, 5-6 évvel ezelőttről

mk negrooo














 csokítóóó adrítóó

11 megjegyzés:

  1. A zakó nagyon jól néz ki, kedvenc. ♥
    és nagyon szép vagy amúgy. :)

    VálaszTörlés
  2. Láttam a hozzászólást, amit írtál a cipőkhöz. Megkérdezhetem, hogy hol vetted a fekete telitalpúdat? :) Csak, mert már mióta olyat keresek, hátha Magyarországon is van valahol, és nem kell rendelnem, de sehol nem láttam. :S Ja és fedett az a cipő, vagy nyitott, mint a régebbi postjaidnál az a cipő? Lehet, hogy arra gondoltál nem tudom.

    VálaszTörlés
  3. köszi lányok:)
    a zakót imádom én is :)
    tally weijlben vettem fedett a cipi, ilyen bokacsizma féleség, lehet, hogy láttad, nem tudom ;) bár már szerintem nem lehet kapni, eléggé tél elején vehettem:) de szerintem egyre többen nyitnak a külföldi trendek felé is, majdcsak eljutnak már a dolgok hazánkba is, szerintem fogsz találni hamarosan:))

    VálaszTörlés
  4. Nagyoooon cuki vagy:)
    Néztem én is ilyen cipőket, nagy volt a kísértés, de végül mindig belátom, hogy nem az én stílusom és hiába venném meg, nem tudnám kihasználni, csak a polcokon mutatnak jól meg máson:)
    és gyönyörű vagy ♥

    VálaszTörlés
  5. na és drágaadrus nekem azt mondd meg, h azt az oxfordot melyik kínaiban vetted? szegeden? mert én a nagyÁ-ban néztem még régen, ott csak száras volt. amúgy a minősége milyen? mert nekem a kínais csizmám 1hónap alatt ment kakivá... több kérdésem köszönöm nincs.=)

    VálaszTörlés
  6. amúgy ezek a hozzászólások olyanok, mintha egy "adrus megmondja.."-rovat lenne. nyiss tanácsadóirodát csáje!=) namostmártéllegjóóéjt.

    VálaszTörlés
  7. aaaaa engem az érdekel, hogy melyik zseniális kínaiban lehet ilyen cipőt találni??? :)

    VálaszTörlés
  8. lányok :D imádom, hogy írtok:D

    nicole: nem hiszem, hogy lenne olyan ember akinek nagyonnagyno rosszul állna ez a cipő, de ha nem éreznéd jól magad benne, akkor tényleg ne vegyél:) mindenesetre köszönöm a bókokat, igazán jól esik^^

    zsaannuu: a cipit én az arany folyóban vettem, a nagy teszkóval szemben, tudod ott a rókusin :) de láttam a nagyá-ban is, zitus szárasat vett, de voltak ilyen pici egyszerűek is. most vettem múlthéten, szóval nem tudom mennyire megy szét, de nálam ez márkás cipőnél is viszonylag gyorsan bekövetkezik, vhogy nem tudok vigyázni a cipőkre, szétrúgom, lúdtalpazom, lesúrolom, kitöröm, összekoszolom, nem normális időjárási viszonyok között hordom stb. ilyen vagyok, szóval nekem minden cipim szétmegy, de ezzel még ez az egy hét alatt nincs bajom ^^

    tekla: mint írtam, szegeden vettem egy kínai áruúházban, nem tudom, hogy hova hogyan szállítanak árut, de nagyjából azért egyféle dolgokat küldenek az összesbe nem? itt két üzletben is láttam már, szóval van esély:) és 2890 ft volt ha jól emlékszem :) (amúgy van magassarkú és magasszárú változatban is külön külön, így mindhárom verziója megtalálható, és mindhárom gyönyörű szerintem)

    remélem segítettem lányok^^

    sokpuszi

    VálaszTörlés
  9. Nagyon tetszik a zakó és a kis cipő :) Csini vagy!

    VálaszTörlés