2011. március 17., csütörtök

kivolt?

na melyikőőtök keresett rám így? :DDDD


kész :DDDDDD 

13 megjegyzés:

  1. : DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    én nem voltam ez egészen biztos.
    mondjuk nálam is voltak érdekes dolgok, szóval ez ilyen mókás mindig.

    VálaszTörlés
  2. Ezt írta be valaki és téged talált :D
    Érdekes :D

    VálaszTörlés
  3. úúúúristen :D:D:D:D:D::D:D hát ez vicces ki is próbálom :D szóval most én leszek az biztos :D:D:D:D

    VálaszTörlés
  4. Én is kipróbáltam, beírod google-be és 7. helyen. A pasi lista és Chuck Bass miatt. :D:D:D

    VálaszTörlés
  5. :D:D:D jajj jók vagytok:D oké h vki így rákeres, de miért nyitja meg a póniországot? nem hiszem, hogy azt kapta, amire várt :DDDD isteneeem :D

    VálaszTörlés
  6. A keresési kulcsszavakat hol lehet meglelni? Én is fellelkesültem, de nem találom... :P :/

    VálaszTörlés
  7. tervezés - statisztika, forgalom forrásai azt hiszem és bővebben :) ott lesznek :D :)

    VálaszTörlés
  8. Megvaan. Köszi szépen. Csak adatok nincsenek vmiért. Furcsa. :/ Na mindegy, várok türelemmel a saját sokpasisnős keresőszavaimra. :D :D

    VálaszTörlés