2011. március 15., kedd

kép-koktél

póniország  - szeretettel nektek :)

jaj ne haragudjatok. annyira régen írtam. igazából múlthéten nem éreztem úgy, hogy bármit meg tudnék osztani veletek, elég kis furcsa hangulatban voltam, zh-ztam is meg ilyenek (eddig minden zh-m 5-ös ;) és nem voltam olyan passzban, hogy szívből tudjak ide írni. bulizni nem voltam, de sokat voltam a lányokkal, suliban, kajálni, plázázni, zitussal, pénteken dórival (előhívattam fotókat, azokért mentünk, gombot vettem, körömlakkokat és műszempillát is vásároltam stbstb), majd mentem haza. szombaton délelőtt indultam halasra, a volt gimimben most tartották a kézilabda kupát, amit minden évben ilyenkor rendeznek meg egy hétvégén. zitával benéztünk meccsekre, közben kajálni, gyönyörű tavaszi időnk volt, délután a kisöccsével játszótereztünk, este pedig zitus barátjánál kezdtünk és mentünk bulizni. egy 70-80 férőhelyes egyterű kisebb szórakozóhelyre szoktak járni többet között kiskunhalason az emberek. annyi főre még jó is, de most voltunk ott vagy 200-300-an. jó, nem tudom pontosan betippelni, nem vagyok ennek a mestere, de megmozdulni alig lehetett, táncolni egyáltalán nem, pedig lett volna kedvünk nagyon. amúgy mire sem volt, mármint nagyon fosszar zenék voltak:D szóval így, fél3 körül mondtuk, hogy jó mi most hazamegyünk. nagyon felidegesített a dolog. zituséknál ebédeltem másnap, majd délután robogtam haza (útközben még a zacskóm amiben a cuccaim felét vittem is kiszakadt jaj vicci volt, de szerencsétlen is vagyok eléggé :D) szóval ennyi. azóta otthon voltam, az egész családdal, még tesóm lakótársa is nálunk volt, meg apa egyik munkatársa is egyik nap, segített kivágni a két fűzfánkat. tök üres lett az udvar egyik fele, na mindegy :D szóval ezek voltak, hihetetlenül szép idő volt tegnap meg ma is, IMÁDOM. szabályosan megsültem ha sütött a nap, árnyékban és ha fújt a szél, kicsit kellemetlenebb, de akkor is tavaszias és jee ! :)kinn is ebédeltünk már és a hintaágy is kinn volt már ugye aaaa :) nagyonjóó volt :)pont, ahogyan tesóm leírja a blogjában :)ennyi kb (egy nagyobb) dióhéjban elmesélve :) soksoksok képpel fogom nektek illusztrálni ezeket, lehet a feltöltés miatt nem időrendben, ne haragudjatok :) sokcsóóóók


múlthét 

péntek - dóri





dóritól ^^ annyira jóó :)


szombat:


grat a bibós lányoknak:))elsők lettek






zita & peti :)

zitus és simonka :)

játszótér :))







hétfői séta kömpin :)





két nővérem :)








otthon:)

brigu


nagy tanulásokban:D

tél vagy tavasz? 

aresz :)

beállított

maszat kutyusunk :))


léééégy fuj :D


összes póniországba látogató drágaságnak kellemes rövid hetet, napsütéses fagyizós délutánokat, soksok mókát és kacagást kívánok :)xoxo, audrey

8 megjegyzés:

  1. Jajj de édes képek <3 Neked is szép rövid hetet :)

    VálaszTörlés
  2. öröm nézni ezeket a képeket, egyrészt mert olyan kis ügyes vagy, másrészt az a szép idő...aaa :)) Kellemes hetet neked is!:*

    VálaszTörlés
  3. ^^ köszi lányok:)
    remélem soksok napsütést és jóidőt tartogat nekünk ez a március most már :)
    barbi köszi a bókot :))
    puszkó nektek:)

    VálaszTörlés
  4. Simonka ááá nagyon cuki! supercool az összes kép, imádom mindet!! maszat a kis pózer! ügyes vagy nyuszifüle! puszikák!

    VálaszTörlés
  5. Hú, nagyon jó képek azt sem tudom melyik a kedvencem!!!Mindegyik!!!:D ♥

    VálaszTörlés
  6. rájöttem, hogy nagyon csipázlak csajszi ;)

    VálaszTörlés
  7. kööösözi mindenkinek lányok:))
    haha remélem mindegyik a kedvenced :)
    jeeeejj örülök teklaa :) imádlak titeket :)

    VálaszTörlés
  8. nagyon szép képek *.*
    imádom a hosszú hétvégét ^^
    meg az írásaidat is :)
    puszillak <3

    VálaszTörlés