2011. március 24., csütörtök

jobb láb

a tegnapi totális (jó pontosítok, nem totális de eléggé) rossz kedv után, hamar lefeküdtem, és olyan kisimultan és jókedvvel ébredtem a napsugarakra, hogy csak na. mindenkit imádok ilyenkor:D felébredtem mondjuk csomószor, 5-kor,6-kor, de jó volt, hogy még visszaalhatok, végignéztem, hogy felkel a nap, nagyon jó kedvem van:) határozottan nem bal lábbal keltem. és pontosan egy hét múlva, már megyek ki a vasútállomásra, hogy felroboghassak pestre a repülőtérre és bonjour PARIS :) annyira izgulok, csomó tennivalóm van még addig, félek, hogy vmit kifelejtek, elhagyok, itthonhagyok, elrontok, istenem, izgulok!! :D de majd csak jó lesz már minden, vagy csak picit leszek szerencsétlen:D remélem :) gyönyörű napot nektek, én nemsokára készülődök és indulok isibe, aztán pedig matekozunk a lányokkal, meg a másik sulimba is be szeretnék kukkantani, meg este jön át tesóm, lehet bulizunk, csak tegnap estétől mára úgy megfájdult  a torkom, meg folyik az orrom (anya, ha olvasod, hidd el betartottam mindent!! felöltöztem rendesen(?) meg ilyesmi... eszek izét, aspirin +c-t, meg mindent amit találok!puszi) szóval ezek vannak velem, most csinálok szendót sulira, csóóókollak titeket, remélem ti is jobb lábbal keltetek!! 


még a pizsipólómon is az van, hogy mosolyogj :)

bocsi, ébredés utáni mindentelen kép ;) mindegy, előttetek már nem titkolózom:D

bisou, bisou, audrey

2 megjegyzés: