2011. március 28., hétfő

happy bday mom :)


heyhey mindenki:) tudom, régen írtam, így van ez hétvégente:) most is a csütörtöki móka után péntek reggel alvás nélkül robogtam haza, hogy intézzem az ügyeimet, aztán pedig a megérdemelt 'kinn a hintaágyban a teraszon a legjobb aludni' témát nyomattam :D szombaton egész nap a konyhában sürögtem forogtam, anyukámnak akkor volt a születésnapja, és én készítettem a vacsorát :) nővéreim délután jöttek, aztán terítettünk és ettünk is:) csináltam rántott sajtot, szezámos rántott pulykaszeleteket, gombás tejszínes husit, volt sült libamáj, zöldfűszeres párolt zöldségek, tejfölös ubisali :) anya tortáját is én készítettem el: tejszínes citromos túrótorta volt, a család kedvence ;) pezsgőztünk, boroztunk, innen is még egyszer boldog szülinapot anyuci!! :))
másnap, mivel anyáék csütörtökön nem tudnak minket elvinni a reptérre, ezért kárpótlásul szegedre visszahoztak :) szétdobták a családot, és mentek is :) ennyi történt velem, már rendes parákba vagyok párizs miatt, el se hiszem, hogy csütörtökön megyünk!! ááá. 
remélem enged a blogger feltölteni képet, mert megőrülök, ha nem :( próbaa cseresznye:

csütörtök öltözködés

pénteki szieszta



szerelem:))



hótündérkirálylány

sziszi:)


rámvigyorgott a borci :D

ma pedig kata megcsinálta így a hajam, imáádom, most youtuberól megtanultam én is, hogy hogyan kell:)


na most úgy sikerült, hogy gmailen a dokumentumokba feltöltöttem, és ott megnyitva, a kép url címe alapján be tudtam ide rakni 'kép url címről' menüponttal... de így elég bonyolult, az összes linket külön külön másolgatni, meg megnyitni.. mindegy, b tervnek jó lesz ez. 

mindenesetre megpróbálok tenni valamit, esetleg vmelyikőtöknél volt már ilyen? segítsetek, ha tudjátok mit kell tennem ezzel !! :) köszönöm , ölelcsókol mindenkit adrus

11 megjegyzés:

  1. Ha jól emlékszem Bertának volt hasonló problémája, mert átlépte a feltöltési limitet és azóta képfeltöltő segítségével teszi fel a képeket. :)

    VálaszTörlés
  2. igen mi is úgy emlékeztünk, hogy nála:) én is túlléptem, de akkor rákérdezek nála, hogy mit is kell pontosan tennem:)) kösziiii

    VálaszTörlés
  3. jaj, de jó így a hajad, én is így csinálom mostanában (szerintem pont ugyanígy :D), nagyon szeretem! :)

    VálaszTörlés
  4. én még nem tudom magamnak megcsinálni, neked sokáig tartott magadtól megtanulni? mert én ilyen videóról néztem, hogy hogy kell, barátnőmét meg is csináltam gyors az előbb, de magamnak nem biztos, hogy menne (sőt biztos h nem :D) de amúgy meg annyira szép, imádom:)) meghiszem, h imádod, biztos jól is áll:)

    VálaszTörlés
  5. én is youtuberól "tanultam" (http://www.youtube.com/watch?v=smJvLUl89ko) és tényleg egyszerű! próbálkozz, tuti sikerül majd!
    de az a jó benne, h mindenki azt hiszi, tök bonyolult és dicsérnek egész nap. :D

    VálaszTörlés
  6. De szép lett a torta. :)
    Olyan jó kis videók vannak fent youtube-on, ez olyan, mint a tied: http://www.youtube.com/watch?v=9VusRgicSC8&feature=player_embedded
    Nem annyira nehéz megcsinálni, de az én hajam lehetetlen és nem akar úgy megmaradni.

    VálaszTörlés
  7. igen igen annyira jól néz ki!! na ezek a videók is jók, ezeket még nem láttam, de normálisan csinálják és könnyűnek tűnik:D én most nem feküdtem el annyira, így megyek suliba, remélem nem jön szét :D puszi lányok:))

    VálaszTörlés
  8. ahha megéheztem a képek láttán! :D de úgy látom a "tudodhomályososizé" nagyjából sikerült :D :D h csináltad, ahogy eddig? :)

    VálaszTörlés
  9. ahogy eddig, ami neked sose tetszett, de nem is lett olyan mint amit akarunk:D rákerestem ilyen szűrőkre, de nem vágom h kéne :D :( :D

    VálaszTörlés
  10. dejók a videók! eddig nem tudtam a magasfrufrut hogy csinálják olyan tutira, hát mostmár ezt is tudom! Adri a fonatot meg majd megpróbálom, könnyűnek tűnik.. :)

    VálaszTörlés