2011. március 22., kedd

error

hulla fáradt vagyok, csak gyors írok egyet, hogy élek még stb;) ma nagyon elfáradtam, meg a tegnapi sem volt életem legjobbja, ez a hülye statisztika, kikészít... ma zhztunk belőle, mindenki rá volt állva, hogy ez a stat..nem a legjobb tantárgyunk.. és nagyban gondolkozok, számolgatok, és a számológépem kiírta  a következőt :D 

nem nagyon hittem el, hogy ennyi összhangban vagyunk, tudta ő is már h nem lesz jó vége.. :D azért jót nevettem bele a feladatlapba, és rögtön gondoltam, h megmutatom majd nektek :D mindegy, nem tudom végül h sikerült, reménykedek a legjobbakban. na mindegy.


ma kb ezek voltak rajtam:
cicanadrág, felső, sál: turi
zakó:tesómtól
óriási zöld táska (tesicucc miatt kellett a hely): c&a
cipi: F&F
óra: philip russel
fülbevaló: ajándék
még voltak rajtam saját készítésű gyűrűk  ;)



 most ledőlök.kidőlök, eldőlök. akármi. migrén menjél haza!!

puszinnyózlak titeket, holnap írok normi posztot :)xoxo, adru

4 megjegyzés:

  1. Your blog is interesting, has left a great impression.
    Best wishes
    Jonas

    VálaszTörlés
  2. thank you so much!! good feeling to read your comment:) I saw your blog(s), beautiful photos!!

    VálaszTörlés
  3. szinte előttem van, ahogy felnevetsz hirtelen :D

    VálaszTörlés