2011. március 17., csütörtök

csirke

elég kis rövid hét lett a mostani, kedden este jöttem vissza, aznap már petráékkal el is mentünk picit pizzázni, másnap pedig reggel 8ra mentünk suliba. utána tartottunk egy turi-kínai-teszkó bevásárlótúrát. turiban vettem egy  denevérujjú felsőt, egy sálat, meg egy fehér hosszú felsőt. azt hiszem mást nem. a kínaiban találtam egy cuki kis fűzős cipőt, már zita meg dóri is említette, hogy láttak olyat, meg hogy szeretnének is. zitus vett is azóta már, magasabb szárú változatban, és én is vettem egyet simában. aztán a teszkóban vettem egy telitalpú cipit, ami remélhetőleg anya igényeinek is megfelel, kényelmes, nem olyan nagyon magas, minden nap járkálhatok benne (most éppen vízhólyag lett tőle a lábamon, de szerintem csak az első használat miatt:D). a teszkóban bevásároltunk a vacsihoz is, jöttek át a srácok este, kínai szezámmagos mézes csirkét csináltunk petrával, krumplipürét tálaltunk hozzá. nem sikerült rosszul, hasonlított eléggé a kajáldákban árult falatokra, amin eléggé meglepődtem, azt hittem ilyet itthon nem lehet elkészíteni. szóval 8ra jöttek a srácok, vacsiztunk, iszogattunk, végül a bulira is rávettük egymást, szóval le is mentünk szotéba (egyébként a mi karunknak volt bulija), és zárásig maradtunk.. pedig nem is akartunk nagyon sokáig, csak lenézni.. :D de aztán olyan jó buli volt, hogy csak elrepült az idő, végig táncoltuk, sok ismerős volt, imádtam ;) hazajöttünk záráskor, aztán tanultunk, mivel 10kor zh-ztunk és még nem álltunk a helyzet magaslatán:D de szerintem jól sikerült, idén még csak ötöseim vannak (mármint a második félévben), ennek is ötösnek kellene lennie, megajánlott jegyet szeretnék. eddig ennyi. később ebédeltünk itthon, majd zitussal dumáltam egy órácskát, olyan jó, hogy ugyanúgy gondolkozunk dolgokról, legalábbis teljesen megértjük, hogy mire gondol a másik. imádom. 
később egy gyors hajmosásra volt időm, jött is karin, kajáltunk egyet a városban, és utána megnéztem az új albit, ahol most lakik, nagyon tetszik:)) kaptam tőle egy ajándékot mauritiusról, ott volt nemrég nyaralni ;) tök kis édi, majd lefényképezem:) tehát ennyi, bocsi, hogy ilyen ömlesztett szöveg volt, majd összeszedem magam most már, és normális posztokat írok:)) most lassan pihenek picit. puszil titeket adrianyus

mézes szezámos csirkefalatok

petra, sziszka, inni, fb 

mai ebédünk, görögös hús, saláta, krumpli

új napszemüvegem, jajj tényleg ezt is vettem:D





karinnal még régebben:)


kellemes tavaszillatú szép napokat nektek:)) 

13 megjegyzés:

  1. van egy hasonló fűzős cipőm deichmannből scak fekete, de mindig is akartam egy világos színűt! mennyiért vetted? (ha nem haragszolmeg:$)bár már nagyon nem kéne cipőket vásárolnom!!:D

    VálaszTörlés
  2. 2800 ft volt;) kínaiban vettem:) de én akármilyen márkás a cipő, úgyis vhogy széthasználom, vagy vmi, úgyhogy sokszor vásárolok kínaiban is akár:))van fehérben is meg ez a szín, meg talán szürke is ;) ilyen ázsia center meg ilyenekben:))meg van magasabb szárú változat is, az is jól néz ki:) és nagyon kényelmes;))

    VálaszTörlés
  3. úúúúén azt a cipőőőt próbáltam a nagy á-ban!!! nagyon jó én is akarooook!! :D:D:D
    az a szezámmagos csirkee wáá nagyon megkóstolnám!!!!

    VálaszTörlés
  4. igen igen írtam is, hogy ti szóltatok h van iylen:) remélem nem probléma, h vettem, vegyél mert nagyon kényelmes tényleg:) tök olyan színű mint a zakóm tudod, meg a táskám, elég menő együtt.. bár az meg elszakadt.. a táska. na de majd megcsináltatom.. :D ;) a csirkét meg legközelebb már teljesen rutinosan elkészítem nektek is, kata úgyis imádja:)

    VálaszTörlés
  5. elszakadt? :O de h h? ú azzal a táskával tényleg nagyon jó lesz a cipő, húúúúúú <3 :D
    ha rá gondolok a csirkefalatkáidra - hmmmmmmm :)

    VálaszTörlés
  6. Napszemüveg és cipő <3 egyáltalán nem tűnik kínainak.:)

    VálaszTörlés
  7. nekem a telitalpú a kedvenc*.* nagyon szépségesss!!:)

    VálaszTörlés
  8. remek és szépséges dolgokat vásároltál! anya örülni fog a cipinek:) napszemüveg leges!

    VálaszTörlés
  9. el bizony, és még nem is tudom, hogy lehetne megcsinálni.. mondjuk tuti telepakoltam, de azért nem kellett volna csak úgy előzetes bejelentés nélkül leszakadnia:S:D de megcsináltatom az tutiii ;)) köszi lányok, a napszemüveg és cipő a kínaiban volt együtt 3800 körül, szóval megérte;))) barbi, majd szerintem petrán is láthatod, mert az ő szíve vágya egyébként ez a cipi :)
    brigii, remélem is h anya megelégszik most már ezzel :D

    VálaszTörlés
  10. az én szívem vágya is ez a cipő, de ezt tudod... na meg persze a kínai mézes szezámos csirkefalatka...

    VálaszTörlés
  11. jajaa, vedd is meg;)) a zoknikáiddal gyönyörűlesz:)) csirkefalatkákat pedgi hamarosan nektek is elkészítem:))

    VálaszTörlés
  12. már évek óta van egy ilyen cipőm, de szerintem azt is láttad már. :):)

    VálaszTörlés
  13. tudomtudom, de mivel írtad h ezt is szeretnéd, gondoltam azért látsz különbséget:)) perszee h láttam, szeretem is :)

    VálaszTörlés