2011. február 20., vasárnap

wrong

hey guys. elromlott a laptopom, és a fényképezőm is. vmi elektronikai mumus támadott be szerintem, de rajta vagyok az ügyön, hogy mihamarabb visszatérjek a rendes kerékvágásba. azért néha bnőm gépéről felnézek ide, de most egykétnapig/hétig ne várjatok postot :( sajnálom:) remélem nem maradok le nagyon rólatok, próbállak követni titeket közben is :) soksok puszi:) 





hétvégén egyébként otthon voltam eléggé beteg vagyok, anya mindent bevetett a gyógyulásomért. :) pénteken tejbegrízzel várt, olyan kis egyszerű étel, de én olyan rég ettem, és annyira imádom. szóval bekajáltam, és aludtam is. eléggé rosszul voltam egész hétvégén, de próbáltam pihenni. újraolvastam a harry potter 6ot (most éppen ezt a részét...és igen már megint), meg fotoztam az élesztő új számához. ja meg a szomszédék tetőcserepeit is kellett fotoznom:D mert kártérítést szeretnének, hogy cska úgy maguktól elromlottak a cserepek haha :Dezek után romlott el a gépem, pedig nem történt vele semmi, én nem értem mi a baja, holnap viszem szervízbe. szóval ennyi. ma anyuék visszahoztak szegedre, és mivel már bekapcsolni sem tudtam a laptopom, így hazaküldtem velük, hogy vkivel csináltassák meg, mivel már nem garanciális. ennyi kb, most zitus gépén vagyok, köszi neki érte ezúton is:) remélem nem maradok le semmiről, eléggé netfüggő vagyok azért, szóval biztos lesznek gondok, bár annyira nincs időm erre, holnap is este fél8kor végzünk a suliban, bár előtte lesz egy kis szabadidőm, amit zitussal töltök majd, aztán este moziba megyünk óra után. kedden is sokáig van suli, aztán este a karok közötti vetélkedő, szóval lehet időm se lenne nagyon itt punnyadni. meg most h nincs gépem, amíg vártam haza zitust, elkezdtem a cosmot tüzetesebben megvizsgálni, hiszen ezt a lapot elemzem a szakdogám egyik részében. igen lehet, hogy gáznak tűnik, vagy akármi. de szerintem az elemzésnek kell profinak lennie, nem magának a lapnak, és én igenis szeretem a cosmot. nem fogok azért egy politikai napilapot elemezni, mert lehet, hogy a vizsgabizottságnak jobban bejön. hiszen nem is mozgok annyira otthonosan abban a témában, és szeretnék a legfelkészültebb lenni, amikor faggatnak róla. tehát most jegyzetelgetek, elemzem a korábbi számokat. lehet, hogy ez a gép elromlás egy jel volt, hogy végre hozzáfogjak a melóhoz:) ennyit most, megyek is, visszaadom zitusnak a gépet. puszillak titeket, remélem hamar visszatérek, és addig sem hagytok egyedül:) xoxo

4 megjegyzés:

  1. nálam vizsgaidőszakban totális netnélküliség volt. én azt annak tudtam be, hogy álljak neki tanulni... úgyhogy használd ki ezt a laptopnélküliséget. ;)

    VálaszTörlés
  2. gyerünk Adrus tarts ki amíg nem javulnak meg a dolgok!! remélem semmi komoly!! puszi kis élesztő-fotoriporter!!! :)

    VálaszTörlés
  3. ki is használom, és nem is olyan szörnyű:) néha naponta egyszer felnézek bnőm gépéről:)
    :)

    VálaszTörlés