2011. február 27., vasárnap

top 10 - III. lady gaga sets

[ először egy kis összefoglaló a múlthétről: még mindig nem jó sem a laptopom(most is imádkozom, hogy ne kapcsoljon ki a post közben), sem a fényképezőgépem.holnap mindkettő a szervízben landol, eddig azért nem tettem, mert a kis huncutok időközben elhitették velem, hogy mégis működnek. se. szóval erről ennyit. a héten voltam moziban (csak szexre kellesz - ne nézzétek meg sztem moziban, ne költsetek rá. nekem annyira nem jött be), voltam bulizni (karok közötti vetélkedő - nagyon jó volt, imádtam), voltam turizni zitussal (szerzeményeket későbbi postban kellő felszerelés birtokában bemutatom), bulizni még 1x, főztünk vacsit petrussal, megnéztünk csomó gg részt (én már láttam ameddig most lement, de petra nemrégóta nézi), és pár mesét. voltam a másik sulimban és kiállításra mentünk (asztrofotó), utána pedig végre egy kicsit tudtam lenni dórival és katyaval:) dórinak innen is jó párizsozást és angliázást kívánok (de fura szavak), katyanak pedig freddiepuszit az orrára:) ennyi a hetem, holnap sok elintéznivalóm lesz, még ma is, vásárolnom kell a hétre, holnap szervízek, szoli, eu ismeretek zh stb... tehát ennyit gyors, képeket később. ]

remélem nem bánjátok a kis összefoglalómat a post elején, nem akartam két külön bejegyzést írni, úgysem tudok az elejéhez mit csatolni. tehát jöjjön az, amiről a cím is beszél, lady gaga 10 szettje. ezt az mtv short list című műsora ihlette, illetve ott végigvették gaga 10 legmegbotránkoztatóbb viseletét. én azonban nem csak ezeket szeretném berakni, volt pár olyan is, ami nekem kifejezetten bejött, egyiket még a szalagtűzőmre is meg akartam csináltatni:P szóval jöjjön gaga, akit én személy szerint imádok. lehet utálni, megvetni, simán letojni, gáznak tartani vagy fenomenálisnak. én az utóbbi csoportba tartozom. sokan azt gondolják, hogy egy üresfejű senki. szerintem szépen énekel (nem pont a pokerface-re gondolok), zongorázik is, és persze marketingből is otthon van. persze elég fura lény, de nekem épp ez jön be rajta. és a zenéit is szeretem, persze néha uncsi minden buliban az aleeejaandroo, de mint minden sztárnak, neki sem ez a legjobb zenéje, hanem amit nem sztárolnak és csak ott lapul az albumon. nekem megvan az egész, és imádom kb az összes számot róla. 

10. homárral a fején
ez a szett kétségkívűl elég durva. azért ne hanyagoljuk el az áttetsző műanyag ruhát, keresztben leragasztott mellbimbókat, és a sárga hajat sem.. :D

9.  gyöngyfej
igen, ő nem felveszi a nyakláncot, magára ragasztja :D beteges :D

8. meeting the queen... in latex 

7. a mozgó ruha

6. a muffinpapír ihlette 

5. kermit dress
ez a legviccesebb szerintem. ebben adott interjút a német RTL-nek.
elmondja, hogy igen varázsvilágban él, és szereti. 

4. fire bra
elmondása szerint, hawaii-i utazása során füvezett egy erdőben meztelenül és ott született az ötlet. felhívta az egyik tervező ismerősét, és azt mondta neki, robbantsd fel a mellem!! :D

3. meat dress
ennek a ruhának is nagy szerepet és kampányolást szánt gaga, csak viselésekor senkinek sem esett le, hogy mit is akar jelenteni.

2. hello kitty oufit

jó, ezek közül gondolom kitaláltátok, hogy talán egyiket sem húznám fel, és meghagyom gagának. a következő ruha viszont nekem kifejezetten tetszik. ti mit gondoltok? 

1. 


na mi a véleményetek?  örökre elítéltetek, hogy bírom gagát? 

na sok sok puszi az orrotokra bébik :) remélem hamar jövök újra. audrey

7 megjegyzés:

  1. nekem is ez a kedvenc gaga-ruhám. kristályok rulez! simán felhúznám :)

    VálaszTörlés
  2. hát egy biztos, nem egyszerű eset :D viszont ezek az utolsó képek...brutál jól néz ki!! :)

    VálaszTörlés
  3. amikor bejött ez a gaga őrület(az utolsó két kép kb)akkor még birtam ahogy felöltöztették a vörös szőnyegre de mostanában kissé eldurvult :D
    amúgy én is szeretem ahogy énekel ;)

    VálaszTörlés
  4. igen igen én is anynira felvenném:))
    igen egyre durvább, de elérik vele a kívánt hatást: gagáról mindig szó van, nem uncsi az tuti :)

    VálaszTörlés
  5. zsannu loves gaga. errőlennyit.[=

    VálaszTörlés
  6. Én nem szeretem Gagát, de nagyon jól ki van találva az egész. Biztos sokan dolgoznak azért, hogy ez jól működjön.
    Nagyon bátor, hogy ennyi mindent bevállal, enélkül nehezebb lenne eladni. :)
    Az utolsó ruhák tényleg szépek és még szépre is van sminkelve.

    VálaszTörlés
  7. gaga egyszerűen zseniális! imádom :) azt is mondhatnám hogy a példaképem, pár nem szeretek ezzel a kifejezéssel dobálózni, meg nem is abban az értelemben hogy úgy akarok kinézni vagy húsruhát hordani vagy villámot festeni a pofimra és masnitkötni a hajamból :) egyszerűen lenyűgöz a tehetsége, az hogy hihetetlenül tud küzdeni és hogy van annyira okos, hogy nagyon rálátott hogy mi kell ennek az "elkorcsosult" világnak. igazi nő, megosztó személyiség, bocs egyéniség, de ettől lesz valaki örök :)

    VálaszTörlés