2011. február 18., péntek

top 10 - II. nők

már jó rég óta tervezem ennek a postnak a megírását, de nem jutottam el idáig. most, hogy végre megint rávettem magam, rájöttem, hogy legalább 30 kedvencem van, akikből nem adok... na de most leszűkítem 10-re, hát nehéz lesz... (és hiányos). itt vannak tehát a kedvenceim, a sorrendet meg végképp nem tudom eldönteni. 

10. Palvin Barbi
szerettem volna egy olyat is választani, aki nem színésznő/énekesnő és persze az sem hátrány, h magyar:) nagyon szépnek találom, annyira szép az arca, meg mindene. nem bombanő feje van, hanem kislányos bájos, mégis drámaian szép. szerintem. 



9. kaya scodelario
a skins effy-jét annyira gyönyörűnek tartom. 


8. blake lively
akár serenaként külön is berakhatnám a sorba. a gossip girl párizsban játszódó részeiben szerettem legjobban a szettjeit. 


7. nicole scherzinger
Hamilton barátnője (az még? nem vagyok otthon a témában amúgy:D) gyönyörű hajjal, testtel rendelkezik :) a zenéit is szeretem:)


6. dukai regina
ismét magyar. imádom. a stílusát, a facebook postjait, a kedvességét, a haját, az arcát, a ruháit (amiket hord, és nagyjából azokat is amiket tervez), a zenéje ami nem annyira tetszik, pedig nincs rossz hangja, megnyerte david guetta énekversenyét is. várjuk a fejleményeket. gyönyörű szerintem :)


5. leighton meester
a gg másik sztárja. őt jobban szeretem a sorozatban, és szebbnek is tartom serenánál. imádom a hajpántjait, a mindig kifinomult, de elképesztően csinos, nőies és elegáns szettjeit. 


4. eva longoria
a kosaras született feleségben (:D) azt szeretem a legjobban, hogy alacsony. és mégis annyira gyönyörű tud lenni, nem minden a magasság:) 


és a dobogósok. istenem milyen nehéz. :D

3. jennifer lopez
meghallgatom a zenéit, aranyosak a filmjei, csupaszívnek tűnik nekem ez a nő. és persze nagyon szép :) 





2. jessica alba
a kabalapasiban tetszett meg a legjobban. a szerep is jól állt neki, meg kb minden ruha, amit ráadtak, minden haj, imádom:)



1. rachel bilson 
igen. a narancsvidék summerje nyert. ebben a pillanatban így döntöttem. van valami huncutság az arcán, a szemében és a mosolyában. a karakterét is imádtam a sorozatban, de egyébként is nagyon csinosnak és persze gyönyörűnek tartom ;) tudom, hogy kb mindenkinél elmondtam, de ez van, imádom ezeket :)




+1
meryl streep
imádom a filmjeit, meg hogy így tartja magát. az ördög pradat visel-ben imádtam meg végérvényesen. 



 ennyi tehát a csajokról. már most elgondolkozom, hogy tényleg így vagyok-e a sorrenddel, meg h tuti kihagytam sok kedvencemet. de akármennyit agyalnék rajta, úgy sem érezném teljesen jónak. 100as listát kéne csinálni inkább.. na mindegy. ennyit tudtam most megosztani veletek:) nektek kik a kedvenceitek? ezek közül egyeznek valakik? kíváncsiiii vagyok mindenkire :) jajj eszembejutott vmi. tudjátok kit imádok még????? TITEKET drága olvasók :) soksok pusznyi
xoxo

11 megjegyzés:

  1. óó hát ez nagyon jó!:) szinte kivétel nélkül imádom én is mindnyájukat! Kiemelten tetszik Eva Longoriánál a "nem minden a magasság" gondolat!!;) van még remény Barbara:D Gossipból pedig of course, hogy Balair a "nyerő"!;)

    VálaszTörlés
  2. vannak egyezésink! :)
    a modellekről én majd egy külön top10es listát fogok csinálni :) leighton, kayala és rachel tényleg nagyon szép! na meg meryl! :)

    VálaszTörlés
  3. van ám egyezés, nagyon jó, hogy egyszerre írtunk katya, el se hiszem, h enynire egy rugóra jár az agyunk. hát na igen, te tudsz fejből is legalább 150 modellt :D én nem tudnék róluk hiteles listát írni, mert alig tudok névről párat:))

    barbiii, ugyeugye, van még reményünk nekünk piciknek is:D blaaair :) örülök h tetszik streeisy :)) xoxo

    VálaszTörlés
  4. rachel bilson,jessica alba,leighton meester <3<3

    VálaszTörlés
  5. nagyon szép csajokat soroltál fel, nekem még Brittany Murphy, Reese Witherspoon és Jennifer Love Hewitt is kedvenc, meg persze még 100at tudnék hirtelen mondani. :) jó lett a post! :)

    VálaszTörlés
  6. ooo. jennifer love hewitt nekem is, banyek tudtam h kihagyok vkit:) (sok vkit :D)
    :) meryl :)))
    köszi a kommenteket lááányok:)

    VálaszTörlés
  7. óó hát Jenny őt is imádom! annyira cuki ahogy mosolyog! <3

    VálaszTörlés
  8. tegnap láttam egy palvinbarbi interjút és ott látszott, h mennyire kicsi (értsd:fiatal) még. úú és jessica alba!=)

    VálaszTörlés
  9. Nálam is Rachel Bilson lenne az első; olyan kis cuki, az az igazi kedves, barátságos szomszédlány típus. Plusz nagyon tetszik a stílusa is ;) Akit még kiemelnék, az Kaya Scodelario: annnnnyira vamp :D Egyébként nekem is hasonlóan nézne ki a listám, még esetleg Jennifer Anistont, Sandra Bullockot, Gwen Stefanit, Drew Barrymoore-t, Sienna Millert raknám rá :)

    VálaszTörlés