2011. február 7., hétfő

szevasz tavasz

reggel napsütésre ébredtem. leugrottam szoliba igy natúran ahogy felébredtem, és egy topánkát pattintottam a lábimra, mondva - kibírom azt a 20 métert a szoliig. kiléptem a lépcsőház ajtaján, vártam a csipős hideget és semmi csípés. meleg volt.... aaaa. és egész nap sütött a nap. sokat. annyira melegem volt a kabátomban jee :) egész nap suliban voltam most 8ig, kivéve egy kis szünetet, amikor a TIK-be mentünk a diákigazolványunkra matricáért meg bérletért, aztán pedig turiztunk kicsit, egy kis japán sült tészta nálam aztán irány is vissza az iskola. az egészséges táplálkozás alapjai I. nevű kurzus amennyire jól hangzik, annyira uncsi is. meg érthetetlenül beszél a bácsi. azt mondja a szervezet helyett h szerzet.. meg semmit nem bír kimondani normálisan. áá :D na mindegy. 
na mutatok pár képet a szerzeményeinkről, holnap pedig jövök egy jó kis posttal, amit már terveztem megírni, de ma még mindenféle képek hiányában nem tudom felrakni. holnap meglesz minden :)) 

így vigyorgott ránk a nap :D

mai szett:)
nadrág: tally weijl 
öv, füzetek, cipő: F&F, tesco
óra, karkötők, táska: philip russel
kabát, felső, mellény: turkáló
sál: vmilyen kínai üzlet 
gyűrű: saját készítés

beszerzéseim:

táska.. nem mintha nem lenne elég barnám.. de ekkora még nem volt pont :D

anyának :)

nem tudom miért, de megtetszett.
egyébként vettem még egy kardigános pulcsiszerűt apucinak, nagyon csini lesz benne, egy bézs színű pulcsit anyának még meg egy sötétkék zakót magamnak:) az egészért 1400 ftot fizettem:)

na most gg-zek egyet meg ilyesmi, alszok mert reggel 7.45kor tali a lányokkal és suli. aztán 1körül találkozom dóriékkal kávézni de rohanhatok is vissza a suliba tesire meg szerkesztőségi megbeszélésre:) szóval hosszú lesz megint, este pedig majd jövök a kis meglepivel :D minden olvasómat ezerszer puszilom, odavagyok értetek :)) ekszóekszó ponigirl :)

6 megjegyzés:

  1. ó de szomorú vagyok, ide még nem érkezett meg a tavasz:(

    VálaszTörlés
  2. szerintem innen is elmegy még, tuti beszívom megint, aztán szomorkodhatom újra. de most olyan jó érzés volt, nem hiába vagyok suncityben, szegeden mindig süt a nap:))

    VálaszTörlés
  3. jajj az a táska <3 baromira tetszik:O nem akarok már több hideget :(

    VálaszTörlés
  4. hasonló táskám van nekem is!csak a csatja nem ilyen ;) imádom csak már kicsit széthordtam :D

    VálaszTörlés
  5. szép táska! :) te vagy a legügyesebb turizós akit csak ismerek!

    VálaszTörlés
  6. pedig haboztam a táskán h megvegyem-e, de ma már azzal mentem suliba és imádom:) minden beleféér:) (fényképezőgép, füzet, toll, iratok, telefon, sminkcucc, 2 szecsa:D fertőtlenítő zselé stb)

    VálaszTörlés