2011. február 8., kedd

people around me

mostanában döbbenek rá, hogy mennyi ronda ember van. buszon, villamoson, utcán, iskolában, boltban, mindenhol ott vannak. persze van aki nem tehet róla, van aki nem tud változtatni, van aki meg nem is igazán akar. nem az én feladatom rámondani emberekre, hogy csúnya vagy nem, de véleményem lehet, és bizony nagyon sokat látok belőlük. magamat sem tartom gyönyörűnek nehogy félreértsetek, de hogy az emberek meg sem próbálják kihozni magukból a legtöbbet..az is biztos. vagy nekik ez tetszik?? ez is egy opció. mindegy nem is róluk akartam beszélni, csak ezekről az emberekről jutott eszembe, hogy nem is láttam mindig ennyi csúnya embert. kisebb város, kevesebb lehetőség:D amikor gimibe jártam, Kiskunhalasra, na ott.. nem mondom, hogy egész halason csak szép emberek mászkálnak, mert nem igaz.. de a sulinkba vhogy csomó csinos csajszi meg helyes srác járt, és valahogy ez tűnt normálisnak. később láttam, hogy őket még mindig nagyon szépnek és helyesnek tartom, szegeden meg alig látok hozzájuk hasonlót. hogy lehet ez? vagy én vagyok túl elfogult? mindegy. rájöttem, hogy rengeteg szép ember él a szűkebb-bővebb környezetemben, akikre minden gondolkodás nélkül rámondom, hogy gyönyörűek. ki ezért, ki azért. őket fogom most bemutatni, néhány kedvencemet az életemből. nem mindenki fér most bele, nem akarok azért könyvet írni erről, de talán egy későbbi postban még több szép ember még több magyarázattal. :) most tehát pár kategória, mert mindenre vannak szépségeim:) íme ők, akik szerintem nektek is tetszeni fognak :
[szivem szerint mindenkit magam fotóztam volna, de erre most se hely, se idő, se lehetőség nem volt, (de talán lehet később!!) szóval lementegettem róluk pár képet. persze csomó másokkal közös kép is van, amit nem szerettem volna betenni, szóval nehéz volt a válogatás...]

a lana lang (kristin kreuk) hasonmás: Zita 
jó nem mindig, de nekem ő nagyon hasonlít egy-két képen a smallvilleből (is) ismert kristinre ;) 

még natúran is szép:) 

és az alakja is tökéletes :)

kristin kreuk(szerintem hasonlítanak)


'kedvenc száj' tulajdonos: dorcsi






imádom az arcát, és a haját, egyre hosszabb neki és nagyon szép:) smink nélkül is szép az arca, és egyszerre van a szülinapunk  :) puszi bikapajtás ^^

a mindig kreatív: bogcsi

legyen szó ruháról, ajándékról, házi feladatról, sportról, érzelmekről... mindig hoz vmi újat. rajta láttam először cicanadrágot, magasderekú szoknyát, fejpántot, szép (és nem pulira hasonlító) göndörhajat, jól állni sportcipőt.. az ismerőseim közül. mindig behozza az újat, varr, szab, kitalál, turizik, megálmodja és meg is valósítja a gondolatait. és nem nagyképű hozzá, ezt szeretem a legjobban:) sajnos az alkotásairól nincs képem, de egyszer ha megyek hozzájuk ígérem mindent lencsevégre kapok :)


szalagavatókor is újított, ez a konty és a rózsa szerintem 5/5.

szülinapos bogi, nekem nagyon egyben van a szett:) (a cipőért kinyírom)


miss rövid haj - bia 

nem sok embert ismerek akinek jól áll a rövid haj. főleg, hogy én köldökig érő hajzuhatagra vágyom, nem is nagyon vonz az ilyen frizura. akinek viszont jól áll, és ez áll jól igazán, ő bianka :)







és most utoljára, de persze nem utolsósorban,..
a legszebb cipők legszebb birtokosa: zitus:






bocsi a képek színeiért, most fotóztam este és nem olyan jók a fények :)

vele lakom egyébként, ő a legjobb barátnőm, best friend meg minden. igaz sok emberhez közel állok, de tudom, hogy ő mindig itt lesz nekem, koszorúslányok leszünk egymás esküvőjén stb. <3


és a mai +1 kategória, akinek a hajhosszára és az alakjára 'irigykedem' a legjobban:
dóri





ennyit a mai rovatomról, még tuti írok ilyet, mert tényleg csomó különleges ember vesz körül :) nagy ölelés mindenkinek, holnap már szerda, a hét felénél járunk lassan:)) puuszinnyoo

10 megjegyzés:

  1. Ez nekem is nagyon tetszett!!
    pici kérdésem lehet?:$ Az a szegecses fekete magassarkú honnan a jó égből van, mert nagyon tetszik!!!(és mennyiért lehet az enyém is?):D

    Puszi

    VálaszTörlés
  2. ázsia center,vagy vmi ilyesmi:) ilyen nagyobb kínai áruház, de csomó cipőt vettünk már onnan:) és kb 3800-4000 ft volt azt hiszem annyiért vette zitus:)

    VálaszTörlés
  3. behalok de éééédes vagy :)nagyon tetszik az egész post mindenkiről :)és tök kitüntetve érzem magam, hogy itt lehetek :) pusziölelés <3
    Zita cipőit egyszer hozd haza nekem titokban egy nagy zsákban :DD

    VálaszTörlés
  4. Nagyon kívàncsi voltan mit hozol ki belőlünk
    de nagyon nagyon tetszik:) igazán köszönöm.
    A cipők pedig még külön megdobogtatták a szívem :!D

    VálaszTörlés
  5. igazán jó lett a post! tetszetős! :)
    alig várom a top 10es sorozat folytatását is! mikormikor?

    VálaszTörlés
  6. jajjj de édeeees vagy köszi kicsipónim!! :):) megmelengettél ott belül :)

    VálaszTörlés
  7. hihi lányok:)) igazán nincs mit, és tényleg így gondolom ezeket, nem csak kedveskedni akartam vagy ilyesmi:)) a cipők meg hát igen, gyönyör :D még jo h a szomszéd szobában vannak és láthatom őket bármikor :D örülk h tetszett nektek:)
    brigii: a top10 lista következő része kb holnap várható. :))
    dóóóri szeretlek melengetni:)) idézőjelbe is tettem az irigykedem szót, mert nem a rossz értelemben gondolom, hisz tudod:))

    VálaszTörlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  9. Hello

    lenne egy személyes kérésem az írással kapcsolatban
    vedd fel a kapcsolatot e-mailben

    köszönöm

    VálaszTörlés