2011. február 1., kedd

partypóni 7/5

na tehát. itt vagyok, kedd délután :) nemrég értem haza iskolából, tök jók az új tantárgyaim, amiket eddig láttam belőlük. a matek2 előadást és gyakorlatot még jobban élvezem, mint az egyet, nagyon imádom a tanárbácsit jajj ;) van még pár óra, ami nem volt és új lesz, kertészet (:D), makro, egészséges táplálkozás, környezetgazdálkodás, minőségbiztosítási rendszerek, statisztika. felvettem a borturizmust is, igaz fizetős, de ösztöndíjból kispórolom majd, és csak annyiból áll, h elutazunk egy hosszú hétvégére egy bortermő vidékre. 2 kredit. teljesen megéri  :) közben pedig előadásokat hallgatunk borokról. na szóval ezek lesznek, tök sok kreditet felvettem, mármint többet, mint az átlag picivel, szóval ha ez a félévem is jól sikerül még jobb ösztöndíjban reménykedhetem. ennyit a suliról:)ja meg képzeljétek kipárnázták a kedvenc előadóm székeit:D 

7/7 nemsokára teljesítve:
vasárnap rencsihez mentünk, majd onnan kalandos úttal, de kijutottunk a koleszba. alapból annyira nem volt kedvünk az emberekhez, meg a helyhez sem, de 'muszáj volt'.. végül pedig kb eddig ez volt a legjobb az 5 közül, meg az eddigi koleszosok közül is. jót buliztunk, 2 terem is volt más zenékkel, főgólyánk csabi volt a pultban, vele is régen beszéltünk már, jó volt látni. soksok ismerős volt, akikre nem is számítottunk, meg egyébként is rég találkoztunk a vizsgaidőszak miatt..most végre h mindenki végzett, kiengedhettük a gőzt. negyed 6 körül jöttünk el busszal, aztán picit aludtunk és mentünk iskolába. eléggé álmosak voltunk, de minden óránkat meglátogattuk :) délután szundiztam picit, rápihentem az újabb estére. mindenki beadta az unalmast, csak petra meg én tudjuk tartani a lépést :D tehát itt voltunk nálunk kettecskén, zitusnak sem volt kedve bulizni sajni, szegény mindig kifogja, h amikor eljön, akkor vagy nem jutunk be a helyekre, vagy rossz a buli, és már nincs is kedve eljönni. :( tehát mi petrával mentünk le szotéba fél1körül, táncikáltunk, ismerősökkel is találkoztunk egykettővel, tehát nem volt rossz, csak éhesek voltunk, meg annyian voltak, és lökdösődött mindenki és kicsit meguntuk. amikor hazaértünk reggeliztünk egyet, alvás, reggel meg iskola:) most pedig itthon vagyok,este rencsinél leszünk, majd jövünk  keresni vmit a kedd estére. ezzel van csak baj, mert nincs semmi buli meghirdetve de azt hiszem előkutatunk vmit a város mélyén :D tehát ezek a tervek ;) nagyon sajnálom, hogy elhanyagoltam a blogolást :) kárpótlásul néhány kép az eddigiekről: 

péntek:



szombat, lakásavató:


apa:)

sziszi hűtője kis színes

anyucii

én:)

kis hédi :)

'a kajámat akarom most! ' fej


szombat este:




vasárnapról nincs kép, nem vittem fényképezőgépet a koleszba. tegnap pedig csak webcamon csináltunk petrával:

5.nap hellooo ;)

ez is eltelt:) most pedig megmutatom, amit fotóztam. én ezt a képet küldtem, és képzeltem a következő számhoz, hiszen azt az instrukciót kaptam, hogy bulizós, vizsgaidőszak végi hangulatú legyen... biztos kihozhattam volna ebből vmi jobbat is, de nekem ez állt össze szép lassan ötletként a fejemben (azért azt is figyelembe kell venni, hogy milyen elrendezésű a címlap, nem lehet mindenhol részletgazdag a kép, meg kellékek hiányában is szenvedtem..stb..nem magyarázkodás, csak h értsétek, hogy miért mindig bal alsó sarok orientáltak a borítóképeim)  ;) tehát az eredmény:


vízipipa, magassarkú, pezsgősüveg

aztán ez nem annyira tetszett a szerkesztőknek, vmi farsangos témájút kértek. engem annyira a farsang nem érdekel, pontosabban nem hívja fel a figyelmemet semmire, de megpróbáltam ennek tükrében alkotni vmit. az a baj viszont, hogy se időm, se ötletem nem nagyon volt, kellékeim (álarcok, szalag, mi kellene még?:S) pedig végképp. tehát most csináltam egy ilyet:

 a régebbi számokból párat beleraktam egy pohárba, és egy álarcot raktam elé, amire egy ilyen kis tollas akármit tűztem. most írt a csajszi, h még vmivel fel kellene turbózni, de egyébként tetszik neki. csak nem tudom honnan szerezzek még most vmit... na mindegy próbálkozom :D

 ennyi most, majd jövök. soksoksokcsók




12 megjegyzés:

  1. Hajrá-hajrá! Bulizzatok minden -még- vizsgázó helyett ;) Amúgy a fotók nagyon kellemes hangulatot árasztanak. Te pedig szép vagy; nagyon tetszik a hajad - a hossza és a színe is! Az ezüst gyűrű pedig: wáááá *.* kúúúl :)) Jó bulit mára (is)!

    VálaszTörlés
  2. :)) kösziköszi mostmár akárki helyett buliztam szerintem :D ideje lenne pihenni :) köszönöm a bókokat, annyiszor gondolkoztam, h befestetem a hajam, de még sosem mertem egy kicsi tincset sem. meg egyik pillanatban lennék szőke.másikban meg a sötétbarna tetszik. ezért maradok mindig a változatlanságnál :D a gyűrű meg saját gyártmány megint csak, anya gombos dobozkájából csórtam :)
    puszillaak :))

    VálaszTörlés
  3. Drukkolok a 7/7-hez, mindjárt meg lesz. :D

    Szuper képeket alkottál. :)

    VálaszTörlés
  4. bizony, eléggé jól haladunk :D
    :)) kööööööösznöm :)

    VálaszTörlés
  5. Egyszer én is meg fogom nyáron csinálni a 7 nap 7 bulit esküszöm!!! Tudom máááár! Amikor végre meg lesznek a vizsgák! :D Lángelme vagyok :D Ma eléggé felspanoltam magam, és rám jött a bulizhatnék xD Képek+zene miatt. Na de mindegy itt az a lényeg, hogy nagyon kis csinike voltál (már megint :D)!

    Puszi :)

    VálaszTörlés
  6. igen én is annyira örültem h vége a vizsgáknak, h belevetettem magam. egyébként nem mostra terveztem, csak ugye a 7 napban mindenféleképpen van vasárnap és arra alig találni bulit, és mivel most volt szervezve így muszáj volt eköré építeni a dolgokat :D jajj a vizsgákra való készüléshez sok kitartást:))(K)

    VálaszTörlés
  7. Annyira imádom ezeket a bejegyzéseket olvasni! *.* Bulizni akarok! *.* :D Veletek is szívesen elmennék, a blogolvasóimmal:D, szerintem ott is csinálnánk egy hangulatot.. :D Jó lenne, ha mindenki egy kupacban élne.. *.*

    VálaszTörlés
  8. jujjj az ' 5.nap hellooo ;) ' nagyon kéész! három évesen kb így néztél ki, kis aranyos! Imádom ezt a képet!! (L)

    a vizipipás kép jóóó, nem tudom mi a baj vele..én arra szavazok!

    VálaszTörlés
  9. sz.em is a vizipipás kép menőbb. :)

    VálaszTörlés
  10. nekem is az tetszik jobban ;)) de nincs mit tenni, a másik lesz :D

    brigii, tudod h 3 évesen hosszabb volt a hajcsim:(

    VálaszTörlés
  11. am nekem egy éve volt, hogy a fenekemig ért. szép volt meg minden, de egyszerűen nem tudtam vele mit kezdeni. sokszor sehogyan sem állt és csak összefogni tudtam... ma már egyre rövidebbre vágatom. egyszerűen nincsem türelmem hozzá. xD

    VálaszTörlés
  12. én csak a szép hosszút szeretném. fenekemig nem akarnám, azért sem, mert tök picike vagyok és csak összenyomna sztem. mármint igy még alacsonyabbnak tűnnék:) de még nőhetne picit, ugy 10 centit és tökéletes :)én most még tudok vele nagyjából mit kezdeni, de van amikor unom, de a rövidebbel se tudnék mitcsinálni.. göndörítés, vasalás, feltűzés..hajpánt ennyit tudok kb :D

    VálaszTörlés