2011. február 6., vasárnap

lost - mese mix

tudomtudom. szerda óta nem írtam. bepótolok mindent. kezdem is pontokba szedve, mert tényleg össze vagyok zavarodva. :D 

we did it - megcsináltuk
meg van a 7 nap 7 buli. nem, nem volt annyira vészes, hogy mostanra pihenjem ki. egyszerűen elteltek azóta a napok. szerdán jó sokan voltunk itt nálunk, csupa lány, új emberek is, volt osztálytársam Viol is pl, szóval tök jól éreztem magam, csak nem tudtam már mit felhúzni. elfogytak a partyszettjeim. szóval a héten be kell vetnem magam a turikba jee. szóval ez meg volt, rekordot döntöttem, köszönöm mindenkinek aki szurkolt, aki velem volt egykét napon, vagy akár az összesen. mindenkinek :) nagyon jó élmény volt, tuti sokat fogok még erről beszélni, és egyszer megdöntöm ezt is haha :D 7/7 IMÁDTALAK :)

csütörtöktől - idáig 
csütörtökön délután hazafelé vettem az irányt, pihentem egy nagyot. (éjszaka viszont nem tudtam aludni, anya is megmondta h buliba kellett volna mennem, már hozzászokott a szervezetem :D másnap nagytakarítottam otthon, meg főztem ebédet, aztán meg anyának segítettem egy kis iratrendezésben. szombaton kb ugyanez, lustálkodtunk, délután jöttek haza nővéreim és pizza volt uzsonnára. anyával ketten csináltuk, anya a tésztáját a kenyérsütőben, én meg rá a feltéteket, szószt stb. csináltunk tejfölös alappal, meg paradicsomossal is. sonka, gomba, kukorica volt rajta de nagyon finom lett je :) amikor teleette magát a kiscsalád boroztunk picit, majd egy hatalmas monopoly csatába kezdtünk. brigi nyert, de anya is a végsőkig kitartott :D ma pedig már annyira sütött a nap, el se hiszem banyek, remélem ilyen idő marad mostmár, nem viselem el, ha még egyszer beszivat ezzel a tavasz jelleggel, aztán meg jön a mínusz 10.... napsütésre vágyom!! :D és képzeljétek úgy várom, hogy holnap iskolába mehessek..nem tudom mi van velem. szóval ennyi eddig, látjátok semmiről nem maradtatok le. viszont soksoksok új ötletem van amiről postot írok majd, reszkessetek, a héten írok vagy 20at :D na most megnézem a gossipgirl utolsó részeit amivel el vagyok maradva, meg a skins új részét (azt az egyet :D) ééés jee mindent bepótoltam. ja és itt van pár kép mindenről:














maszat h szigorít :D

a fejem nem vállalom :D



na gg maraton xoxo love u all

4 megjegyzés:

  1. akkor látom nem én vagyok az egyetlen GG rajongóó, annyira imádom :)

    VálaszTörlés
  2. juhuuuu, örülök, h megvagy!=O)

    VálaszTörlés
  3. bizonybizony gossipgirl annyira joo:))) megvagyokmegvagyok élek még jee :D

    VálaszTörlés
  4. jajj Te lány azt hittem eltűntél! Mikor talizunk? :) pusszi

    VálaszTörlés