2011. február 9., szerda

kellemes kedd, szellemes szerda

alig bírok felkelni reggelenként, hogy beérjek 8ra iskolába. mondjuk aludni se alszom vmi jól, fáj a fejem állandóan, már nem tudok okot találni, hogy miért. ráfogtam eddig, h a front.. vagy éhes vagyok..vagy kávéhiányos. mindet pótolom, front nincs.. és semmi nem múlik el. kicsit legyengültem vagy nem tudom. mindegy. tegnap nagyon hosszú napom volt, előadások, matekgyak, kis szünet, megint óra, dórival katával turmixozás és fotózás, rohanás tesire, másfél óra röpi, aztán meg kicsit szét fejjel mentem szerkesztőségi megbeszélésre. nem volt rövid, de vicces volt és nagyjából összeállt, hogy mi lesz a következő számban. tetszik ez a rendszer, legalább nem egy nappal előtte szólnak, h miről írjak, meg csináljam a címlapot. szóval jó ez így:) utána brigihez mentem, ott vacsiztam de alig egy órácskát voltam nála, siettem haza pihenni. és megintcsak nem bírtam aludni éjszaka..már kivagyok ezen borulva. na mindegy, most délután megpróbálok aludni picit, mivel reggel bementünk hamarabb suliba egy másik csoport óráján előre pótoltunk, szóval nem kell most délután bemenni. tehát végeztem mára el se hiszem. kicsit turiztunk utána a lányokkal, petrával ebédeltünk aztán most itt vagyok:) már annyi sztorink van, egész nap csak nevetünk, nem is bírnám nélkülük a sulit sztem:) ma statisztika gyakorlaton tényleg vicces volt a tanár, kérdezte, hogy hova lesz a karszalagunk,megyünk buliba? mondtuk h hát igen. és h na hol lesz? meg mikor kezdődik, délután 4? aztán kitalálta h rihanna is jön:D meg h a csoporttársunk mert felvette ezt a kurzust:D csak úgy sziporkázott :D tök sokat nevettünk rajta, meg nem rajta is :D szóval ez volt a mai nap, jó volt, csak ne lennék ilyen rosszul. de hátha kialszom, szóval megyek is:)) mutatok pár képet a tegnapról, meg a mai szerzeményekről, aztán csicsikálok:) puszil mindenkit adrianyus







Petragyűrű







mi hárman:)





dóri

kata

magyarázok:D







ma:

amiket vettem, 230 ft-ért. kockás ing:D


és pizsinadrág ^^


na tényleg alszom, remélem elmújik a buksifájás:) gyógypuszikat szívesen fogadok:) xoxo


2 megjegyzés:

  1. jéé, azt hittem, hogy a turkálós darabjaimmal sehol se fogok találkozni, de pont ilyen táskát találtam:D

    VálaszTörlés
  2. hol? én is láttam szegeden még egyet turiban, feketében, de nem vettem meg vmiért :)

    VálaszTörlés