2011. február 1., kedd

i love ur blog ;)

amint oldalt is láthatjátok már egy pár napja, újabb díjat kaptam :) ez olyan nekem, mint egy nagy önbizalombomba:) JudiPetraMariannBrigi, aranyosak vagytok nagyon ;))


a díjjal együtt jár, hogy 5 dolgot megosztok magamról :)

 1. édesszájú is vagyok, de ha dönteni kell mindenféleképpen a sós ételeket és nasikat választom
2. szeretném, hogy annyira hosszú legyen a hajam, hogy eltakarja a cicimet :) 
3. mindig magamból indulok ki. épp ezért lehet az, hogy nagyon könnyen megsértődöm, mert mások másként kezelik a helyzeteket néha mint én. 
4. szeretek takarítani, meg általában rend van itthon meg a szobámban is, de a ruhásszekrényben képtelen vagyok rendet tartani. mindig a legalsó ruha kell, amiről aztán rájövök, hogy nem is az amit kerestem, és landol a kupac tetején.. lehet, hogy egy vállfás állványos megoldás kellene :) 
5. imádok főzni, sütni... még mindig van aki meglepődik rajta, hogy tudok (?), de nagyon is örülök neki, hogy anyukám megtanított :) szeretek kísérletezni is és nem betartani a recepteket. bazsalikomot és oregánót szinte minden ételbe rakok :D 

most pedig jöjjenek a díjazottjaim:


persze sokan megkapták már, meg meg is érdemelnék sokan, hiszen rengetek blogot olvasok:)
akiket pedig az első kattintások között, minden frissítésnél elolvasok, mindig díjaznám őket :

tudom, hogy ez nincs benne a szabályokban, de nem hagyhattam ki őket. 

na most még fotóznom kell egyet, aztán írok élménybeszámolókat, mindent bepótolok. love u all :) A

4 megjegyzés:

  1. Köszönöööm!♥

    Én is olyan hosszú hajat szeretnék!:)
    A ruhásszekrény vicces :D Kb. nálunk is folyik minden ki :D
    De most átköltözök vállfás szekrénybe úgyhogy elég volt :D

    VálaszTörlés
  2. Kösziiii :))))) ♥
    Én is így vagyok a ruhásszekrényemmel... :D ellenem van... :D és nekem mindig az kell ami a legelérhetetlenebb :D..

    VálaszTörlés
  3. köszönöm a sok kattintást ;)
    az én ruhásszekrényemmel más a baj! benyeli néhány ruhámat. ami megtetszik neki, azt eltünteti. szóval fogyatkoznak a ruháim...

    VálaszTörlés
  4. drága vagy! az én szekrényemmel a legáltalánosabb gond van csak; 'a nincs egy göncöm sem' de szerencsére ott a te kupisod! :)

    VálaszTörlés