2011. február 13., vasárnap

hétvégére

jaj tudom. csütörtökön írtam utoljára. mindig csak így eltelik az idő...pénteken egész nap a lányokkal voltam, fotóztunk, de vmilyen csoda folytán a laptopomon nincsenek meg a képek, csak dórinál vannak meg pendriveon. de legalább megvannak, szóval örülök. de mivel még azóta nem találkoztunk, így majd később tudom megmutatni az eredményt, nagyon reménykedem, hogy vannak köztük egész jók is :) végül egy kis diskurálás után, és a tudattal, hogy már nem nagyon tudok hazamenni este 8kor, így megbeszéltem B-vel, hogy eljönnek Aresszal és itt iszogatunk picit aztán benézünk a városba:) tehát újabb buli, de esküszöm nem így terveztem :S:D (angyalfeeeej).. szóval voltunk egykét helyen, a retro ezúttal egy kaki volt, azért 3ig eltáncikáltunk, legalább nem volt tömeg, mivel kb 50en voltunk. mindennek tudok örülni, elfértünk je.. a zene meg nem volt rossz:) na mindegy. szóval ez történt, másnap egy kis ebéd stb és mentünk haza. anyuci gulyáslevessel és fánkkal várt minket, nem kell mondanom, hogy 2 órán keresztül vacsiztunk jajj. aztán néztünk egy filmet és csak együtt volt a család. szeretem ezeket a pillanatokat nagyon:) ma pedig templomban is voltunk, aztán kutyááázni :) aztán szundítottam még otthon picit, aztán ebéd, készülődés és robogtunk is vissza szegedre:) tesómnak (sziszinek) új telója van, még azzal szórakoztunk picit otthon, hogy mindenre rájöjjünk :D szóval ennyi :) ti mivel töltöttétek és töltitek általában a hétvégéket? mindenki érdekeeeel :) puszillak titeket, olvasóóóóim :) xoxo


brigi új órája :)


nagyon hideg volt brr fázom ha idegondolok






sütiiiii ^^


nyamipuszi


6 megjegyzés:

  1. köszii ^^ bizony a süti nagyon finom volt :|

    VálaszTörlés
  2. hétvége nálunk (is) kaja meg punnyadás együtt. kivéve mikor nemjön közbe a szarosügyelet, mert akkor kaja és punnyadás..egyedül.=/
    más: ma voltam szteage-be, h megnézzem azokat a vicces székeket (najó meg inni egykis tündérfröcsit) és télleg viccesek,lájk.=)
    jóéjt.

    VálaszTörlés
  3. ohh Brigi órája nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  4. köszi Dóri! a kis kövek mozognak benne, tudod mint a buborékfújók tetején, amikor bele kell raknod egy kis lyukba :) cuki. de ma elfelejtettem felrakni :S még meg kell szokni, hogy van! Puszi.

    VálaszTörlés