2011. január 27., csütörtök

yap

helo beauties!! képzeljétek tegnap este annyira rosszul éreztem magam a fejfájástól és a hányingertől, hogy fél óráig kinn álltam a teraszon pizsiben. és nem is fáztam. remélem nem lesz bajom, de jól esett a hideg, semmilyne fekvő helyzetben nem bírtam megmaradni. hihetetlen. nem pont ilyen első nyugodt estére vágytam a vizsgaidőszak befejeztével, de hátha a mai jobb lesz. bár nyugodtnak nem tartom, már a terveket tekintve se..
a nem tudom miként sikerülő elalvás után reggel korán kelhettem is, mivel 6kor volt tantárgyfelvétel, a szabadon választható nem kari tárgyaim közül. felvettem a szabadegyetemet, és a borturizmust:D kíváncsi vagyok milyen lesz. meg hova megyünk (inni:D). alig tudtam belépni az etr-be, ilyenkor mindig annyira túlterhelt, kár is felkelni olyan korán. mindegy, kb amint sikerült mindennel végeznem, addigra már kezdhettem is készülődni, negyed 9re volt megbeszélve dórival a szoli. olyan jól esett így reggel is, utána teljesen átmelegedve mászkáltunk:)) imádok szolizni. viszont most olyan gyatra zenék szóltak.. pedig imádom feltekerni a hangerőt és élvezni a 14 perc melegséget. mindegy. később turizni mentünk, nyitásra.. igen kicsit beteges. :D ott találkoztunk katával a megbeszéltek szerint, majd a nagy túúúúúrás után a 'gettóban' (ahol a turi is van és nem vmi jó környék:D) kajáltunk egy hotdogot, megpihentünk és aztán indultunk tovább. [dóri közben olyan bölcsességekkel látott el minket, mint "Jézus Maris, jó lesz neked a szar is", valamint "ne ríjjá' van kenyér azt piríjjá' " :D ]  ahogy tegnap leírtam, minden úgy zajlott, el is fáradtam a végére. még hazafelé ahogy elváltam a lányoktól, beugrottam a dm-be, aztán siettem is hazafelé. most pedig gyönyörűen kitakarítottunk zitával, és be is vásároltunk, nem kértünk zacskót és á, az a 2 perces út, ami a kis tesco és köztünk van, elég nagy röhögőgörcsbe fulladt... én nagyon nevettem, de hogy min, azt nem tudom :D:D de szerencsétlenkedtünk egy csomót jajj :D és rohanok is hajat mosni, mivel 6-7 körül érkezik karin, meg tesóm is majd, és még addig muffinokat is akarok sütni. hajj. utána 8ra van a 'hivatalos' vendégfogadás, tehát kész is kéne lenni, partyba vágva heh:D na mindegy, sok sikert önmagamnak és mondjuk most se itt kéne nektek írogatnom, hanem felkelni és csinálni a dolgaimat... blogfüggő lettem azt hiszem, mindenről az első, hogy megosszam veletek! megéri ugye? imáááádom az összes olvasómat. titeket! jajj :) tudom érzelgős, nyálas, mit írogat ilyen hülyeségeket ez a lány. de ez az igazság, ébresztő!! :D jajj abba is hagyom, iráááááááány a tusolóóóóóó. áá adri húzzál már ......(na igen ahogy elkezdek magamhoz beszélni, méghozzá a saját blogomon...hmm lehet itt már baj van:D)






kockás ing (ami négyzetrácsos haha), virágos felső, táska, kabát - ezeket találtam ma.


dóri pakolgatja az újdonsült szerzeményeit

imádom kata körmeinek a színét:)

500 ft - táska :)





most pedig.....daddy i'm so sorry, i'm so s-s-sorry yeah ...we just like to party, like to p-p-party yeah
holnap írok, ölelcsókolszorongatpuszilszeret titeket: adri 

6 megjegyzés:

  1. jajj dejó nap volt! :) :D és örülök, hogy tudtam néhány "okosságot" átadni nektek! :D:D pusssszi

    VálaszTörlés
  2. köszönöm, lehet h ma fel is húzom bulizni, már ki is mostam mindent:))

    dóóóóri, jó volt bizony, csak ilyenekből szeretném, hogy álljon az élet :D

    VálaszTörlés
  3. blogfüggőség... hát akkor vagy igazán blogfüggő, amikor már a megtörtént események után azon gondolkozol, hogy hogyan fogod megírni a blogodban. xD
    én többször voltam úgy pl. nyaraláson is búvárkodás közben, hogy mondtam magamnak: "hmm ezt majd le kell blogolnom és már tudom is hogy mit írok róla" - nah ez beteges. xD mindig a statisztikákat bújtam. :D mondjuk most is szoktam, de ma már nem gondolkozok szerencsére annyit azon, hogy mit hogyan fogok leírni, meg betenni a blogba. amikor valami úgy történik, az csak kijön és kész. aki meg olvassa az olvassa, aki nem, az nem. :)

    VálaszTörlés
  4. jahm még annyit, hogy tetszenek a makróid, meg azok a képeid, ahol játszol a mélységélességgel.
    milyen géped van amúgy?

    VálaszTörlés
  5. totál őőőőrült póóóni vagy :DDD megnevettetett a postod :DD látszik, hogy vége a vizsgaidőszaknak..:D
    ja és esz az irigység, amikor látom milyen cuccokat halászol turiban!!! :@ grrrr
    :D<3

    VálaszTörlés