2011. január 23., vasárnap

pincérpóni II.

újra itt. jelentem matekból mehetek még egyszer vizsgázni, csütörtökön lesz, az utolsó alkalom, hát most már sikerülnie kell. a mikróm viszont ötös lett jee:) ^^ 
pénteken gyorsan frissen hazateleportáltam magam, rencsivel buszoztunk végre elmesélte mi volt vele síelésen:)
otthon rögtön elnyomtak az álommanók, rápihentem a másnapra. szombaton pedig 2re mentünk dolgozni, és ma reggel 5ig ott is voltunk. tuti fogok írni egyszer ha több időm lesz erről egy hosszabb postot, hogy mit hogyan kell csinálnunk, és főleg arról, h hány kilométert is rohangálunk össze ennyi idő alatt. ki fogom számolni mert tényleg érdekel, hogy mitől érzem reggel ötre úgy a lábam, hogy... á el sem tudom magyarázni. durva. tehát áldottam  a percet, amikor elköszöntünk és suhantunk haza forró fürdőt venni, teát inni és bezuhanni az ágyba pihenni - reggel 6kor. aztán a mai nap lightos volt, ebéd otthon, majd anyáék visszahoztak minket ismét szegedre, sziszi vásárolni szeretett volna pár nehezebb dolgot, szóval így kocsival el tudtuk intézni ezt is:) cukrászdai (!!! a nagy sütős családban szégyen:D) krémessel és sütivel útközben jól is laktunk, aztán most itt vagyok egyedül az albérletben, de szerencsére holnap este már zita is itt lesz :)) ennyi most. nincs többre erőm, a kobakom újra migrénest játszik, és a matek is lehangol picit, és még cikket is kell küldenem az élesztő következő számához. OFF. 

szombat 













vasárnap












rólam nincs vmi sok kép, mert én kattingatok :) de nem is bánom most. na kitartóspuszi,csók, ölelés

5 megjegyzés:

  1. Juj mennyire hihetetlenül cuki vagy:))
    Szép a hajad és nagyon jó színű a nacid!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik az első kép!Csini vagy!:))

    VálaszTörlés
  3. jaj lányok köszönöm, de nekem (nem szerénység vagy akármi) éppen nem tetszik az a kép, de örülök h nektek igen:) csak mivel nem készült más, ezért raktam ki:) a cicanadrágot a tallyban vettem:) nagyon jó a színe, nem teljesen barna, hanem ilyen szürkés:)puszi nektek jókedvrederítőim :)^^

    VálaszTörlés
  4. riporterkisasszony :) tehetséged a fotózáshoz lenyűgöző, az összes képnek van mondanivalója! simán lehetne hozzájuk cikket írni! ügyes vagy nem győzöm századszorra is elmondani! (L) a matek meg csak szórakozik veled, de most nyerni fogsz! tudom! puszizlak!

    VálaszTörlés
  5. remélem is, hogy megnyerem az integrálás háborút, és csak a csatákat írhatom a tanárbácsi győzelmeihez:))
    kööööösznöm:))

    VálaszTörlés