2011. január 26., szerda

túl

túúúúúúúl a matekon, túl a vizsgaidőszakon, túl a nem netezek (olyan sokat) mert lelkifurkám lesz tőle korszakon. jó persze, csinálhatnám a szakdogámat is, de már nagyjából kiterveltem, hogy mi hogy lesz, és csak most végeztem a vizsgákkal, mondjátok, hogy megérdemlek egy kis pihit:) tegnap tanulgattam jó sokat, meg ma délelőtt is még picit, közben reggeli, hajmosás, készülődés, fél1kor pedig taliztunk rencsivel, hogy együtt szerezzünk helyeket, amiből -mint kiderült - már nem sok volt. megírtuk, kész vége. nem akarom elkiabálni, sőt nem is nagyon tudnám, mert annyira nem vagyok benne biztos, lesz ami lesz most már. majd kiderül (szombat, vasárnap felé) és akkor majd úgyis itt ujjong, avagy szomorkodik majd a pici adrus. szóval erről ennyit. vizsga után vásároltam picit a rossmannban, korrektort vettem, púdert, meg ajakápolót, mert vmilyen csoda folytán elhagytam a másikat (amiből nem mellesleg kettő volt)... most pedig zitus vizsgázik, szorítsatok neki is :)) meg is kajáltam, tehát minden teljesen jó :) holnap reggel katával turizni megyünk, aztán lerakjuk náluk a (remélem) soksoksok szerzeményt, aztán a hozzájuk közel levő plázában vásárolgatunk, meg ebéd, aztán iskolába megyünk, aztán sütni szeretnék muffint (csokis-gabonapelyheset, meg oregánós-bazsalikomos sajtosat), aztán pedig lassan eljön az este (mit lassan, full semmire se lesz időm:D) ééés V.I.Z.I.T. (vizsgaidőszak záró iszonyatos tivornya) a jatéban;) már ilyen 1700-an visszaigazolták, hogy mennek, de nem kell félni, szerintem fele el sem jön, meg egyébként is alig engedik be az embereket, csak olvastam a hozzászólásokat, hogy h paráznak az emberek. nem kell eljönni, annyival is kevesebben leszünk :D na mindegy, erről  a témáról sem szeretnék vitát nyitni, tehát nem is lényeg. úgy volt, hogy most megcsinálom a 7 nap 7 bulit, de ahogy néztem a programokat, hétfő-kedd-szerdára nem biztos, hogy lesz buli. addig minden napra van, jjee ;) mondjuk 4 nappal is megelégszek.. :D csak jó lenne a tavalyi rekordomat megdönteni (5,5 buli - azért a fél, mert akkor csak iszogatni voltam, de buliba nem mentem le, egy nap pedig teljesen kimaradt...) szóval ennyi:))

zitával & petivel reggeliztem az erkélyen - pontosabban belőlük :) (a bögrét zitus kapta peti szüleitől)


matek(L)

elvittem magammal pónivarázspálcát, hogy segítsen:)

rossmannból

rakott brokkoli: annyira nem látszódik, de fincsiii lett nagyon:)



már csak 64 nap ha jól számolok :)





mackó :)) 




cicanadrág, cipő és nyaklánc (Katától): tally weijl 
fölső, mellény - turkáló
öv: F&F
óra: Philip Russel 
gyűrűk: hand made; Londonból
táska: kínaiból:D

ennyitmosthirtelen, most takarítok egyet, aztán még lehet írok este egy laza top10-es posztot:) ekszóekszó, adruss

13 megjegyzés:

  1. jóóó képek lettek! :):) de hééééé én is akarok turizniiiiiiiiiiii :S mikor mentek?

    VálaszTörlés
  2. naa gyereeee:) sztem 9re, de még nem beszéltük meg.. mert 1re suliba kéne lenni, bár nekem ezermeg ezer dolgom van még azon kívül is:) turi kb fél11-11ig aztán plázaa, gyeree, fotózunk meg minden:))

    VálaszTörlés
  3. A tükrös nyakláncos én is gondolkoztam,hogy megveszem*.*.Annyira szép. *.* Helyette képtartós nyuszis lesz. :) Azt is imádom ^^.

    VálaszTörlés
  4. én nagyon meg akartam venni, de sose volt annyi pénzem addigra, meg lebeszéltem magam róla, aztán hálistennek katától megkaptam karácsonyra:))

    VálaszTörlés
  5. muti képet a tiéédről amiii lesz!!

    VálaszTörlés
  6. Hú gazdag poszt!:D Nagyon viccesen írtál :D kérek muffint! Szupik a képek! Csinike és szép vagy! Itt is gratulálok a matekhoz! A coverstickről majd írsz nekem vhova milyen mert én is szemeztem már vele de még nem vállaltam be mert álltam a polc előtt és azon gondiztam h kell vagy nem?kell vagy nem? mindegy majd legközelebb :D Mindig ezt csinálom :D

    Jó az összeállítás!5*

    Pónivarázspálca^^ Istenem de édes:D Nekünk bnőmmel mini szerencsehajónk van és rózsaszín és minden zh-nál stbnél ott van :D Volt már szerencse tollpihénk is a legutóbbi vizsgáknál xD De elhagytuk :( :D

    VálaszTörlés
  7. hehe :D nagyobb varázspálcám is van, csak az nem vizsgára való változat:)
    szerencsehajóó de édi:) olyan hajtogatott? vagy miféle?? tollőihe ez nagyon tetszik, kár h elhagytátok ^^
    muffint meg küldök estefelééé:) a stickről is írok majd, amenynire kipróbáltam nekem bejött:) de részletesebben később:) xx

    VálaszTörlés
  8. látványosan felszabadult hangulatban készültek a képek:) matekpara zero. jujj a mackós jobb felső nagyon édi! meg a varázspálcás is tündér!

    VálaszTörlés
  9. klassz a nyakláncod ;)
    turizni hova jártok szegeden ha megkérdezhetem ? :)

    VálaszTörlés
  10. brigiii, igenigen para zero remélem az eredmény>1 lesz :D mackóóó itt nyaral, de vidd ám haza bármikor nyugodtan:)

    köszönöm Krisztinka, imádom is a nyakláncot:)
    turizni az olajbányász térre járunk, néha a nagyáruháznál levőkbe is benézünk, de azok jóval drágábbak:)

    VálaszTörlés
  11. köszi :) ott tényleg jó cuccok szoktak lenni, bár már rég nem voltam :( egy kisebb üzletük van nálunk, oda viszont rendszeresen :D

    VálaszTörlés
  12. ééés az merre található? és jó árak vannak? találsz jó dolgokat? lehet elnéznék én is, bármilyen jó turira vevő vagyok! :))

    VálaszTörlés
  13. kiskundorozsmán található ez a remek hely :D ua cég mint az olajbányász téri egyébként! szoktam jó cuccokat kifogni igen :D

    VálaszTörlés