2011. január 24., hétfő

top 10 - I. pasik

top 10 pasija mindenkinek (pontosítok: minden lánynak.. bááár?!) van. nincs mit ragozni, vagy magyarázni, nekem ők azok, akik megdobogtatják az amúgy is dobogó szívemet ;) (a sorrendet alig tudom eldönteni)



10. enrique iglesias


9. justin timberlake


8.  ryan reynolds
 

7. channing tatum

6. brad pitt (kihagyhatatlan)


5. will smith


4. jason statham



ééés dobpergés hullámzás etc...

3. vin diesel

2. t.i (aka Clifford Joseph Harris)

ésésésés az első, akit nem is tudok, hogy lehet ennyire szép:

1. luke pasqualino




bár már anya is mindig mondogatja, és tudja, hogy nekem félnéger (vagy szép picit néger) férjem lesz, azért freddiet (aka luke) is elfogadnám :)) nem mellesleg annyira szépen beszél. imádom a skins-beli szerepét is.

+ 1 . ja és a ráadás, a karakter, a megmásíthatatlan, a pótolhatatlan, az utánozhatatlan CHUCK BASS
 ( ed westwick)


úgy szeretnék egy ilyen pólót. a stradivariusban lehet(ett) kapni;)

persze, lehet, hogy ha ezt a listát holnap készítem el, lettek volna változások, nem mindenki alap ebben a csapatban, de azért nagyjából leszűrhető a végeredmény:) nektek kik a kedvenceitek? ezek közül egyezik vki? kíváncsi vagyok:)


na  mostmár máris egy tesómmal való kávézás és ez a post után jobban megy a matekozás:) pusziölelés és nyálcsorgatás nektek :D xoxo, audrey

12 megjegyzés:

  1. jóóéég, eddig a napom fénypontja a postod! :) az összetétel kifogástalan csak a sorrend??! enrique iglesias legesleges!!annyira helyes, hogy lehet pasi ennyire dögös!?
    ééés persze Chuck Bass. (L) hjahj szerelmes vagyok!!

    VálaszTörlés
  2. ugyanmár, nekem a deriválás és integrálás a fénypont. azok milyen helyesek, ne tudd meg :D
    amúúúúúúúgy sokat szenvedtem a sorrenden, de végül ez maradt, magam sem tudok különbséget tenni.. :D één az összesbe bele vagyok habarodva :D

    VálaszTörlés
  3. húúúú hát igen ezek a képsorok magukért beszélnek! :D szexiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :D:DD Prad Pitt <3

    VálaszTörlés
  4. Wúúúú *.*
    imádom <3 ;D
    Akik innen nagyon bejönnek:):
    enrique iglesias
    ryan reynolds
    luke pasqualino
    De imádom még*.*:
    Matthew Mcconaughey
    Ian Somerhalder
    stb. van egy pár;D
    Heath Ledger is olyan jóó volt<33

    VálaszTörlés
  5. :)) matthewra én is gondoltam, hogy beteszem a listába, de végül legyűrték a többiek ;)
    ian tényleg helyes, ő is kimaradt valahogy. még jon kortajarena aki nagyon nagyon helyes, de ő egyik barátnőm nagy kedvence, és ő is mutatta nekem, nem akartam hát elvenni tőle a nagy szerelmét :D

    VálaszTörlés
  6. oh jon! jon kortajarena a legjobb! :)
    amúgy ryan, luke, justin és persze chuk bass nekem is bejön ;) előbb-utóbb majd én is csinálok egy ilyen listát, de mire kiötlöm a sorrendet, lehet, h eltelik még pár nap... :)

    VálaszTörlés
  7. uh nagyon jo ez a post!Nekem a kedvenc kedvenc az Chuck Bass termeszetesen!A masoik aki tetszik az a jo oreg Brad Pitt!!!

    VálaszTörlés
  8. Egyetértek az előttem szólóval. :D

    VálaszTörlés
  9. ;))chuck viszi a pálmát :D

    VálaszTörlés
  10. 1. judelaw (az alfieban főleg nagyon ahhahh.)
    2. jonathan groff
    3. andrew garfield
    meg még akad néhány perverzitásba hajló kedvenc.=)

    VálaszTörlés
  11. andrew tényleg helyes, ki is felejtettem:) viszont jude law és jonathan groff sose tetszett vmiért:)

    VálaszTörlés
  12. huh, cahnning tatumot első helyre tolnám :D Chuck Bass-t pedig az első pár részben "utáltam", de aztán nagy kedvenc lett. a legnagyobb. (míg pl. Humphrey-val a fordítottja lett)

    VálaszTörlés