2011. január 6., csütörtök


tegnap végre hazajött tesóm londonból, kimentem elé a vasútállomásra itt szegeden (ferihegyről vonattal jött le), aztán nálunk voltunk egy kicsit forraltborozni, pipázni, dórika is itt volt, csak beszélgettünk, semmi extra:) kicsit lelkifurkám van, hogy nem tanultam, de most mindjárt elkezdem és vasárnapig abba sem hagyom!! ígérem.
tehát ez volt tegnap, ma pedig reggel dórival turizni mentünk, után pedig iskolába, ahol photoshopból 'dogát' írtunk, egy montázst kellett készíteni szegedről. én nem vmi extrát csináltam, egy szegedes képre rámontázsoltam egy országtérképet és ahol szeged található ott egy pontot kinagyítva bevágtam egy képet szegedről. jó így annyira nem lehet elképzelni, de ilyen tök sima, és színes, nekem olyan átlagosnak tűnik. katáé tetszett nekem a legjobban, a többiek pedig nagyrészt a dómról készítettek fantasy témájú képek (dínók, ufók stb). bár az volt a kérés, hogy olyat csináljunk, ami bármilyen újságban megjelenhetne, hát nem tudom én ezeket nem raknám be, de mondjuk az enyémet se:D szóval ennyi. most hazajöttünk, katával ebédeltünk gyors nálam egy kis tésztát, most pedig elkezdek tanulni. még délután elugrunk zitával szoliba de az nem sok idő lesz, csakiscsakis tanulok. igen. tanulok. áá.













cipő, cicanadrág: tally weijl
táska, óra: philip russel
kabát: turkáló
gyűrűk: brigitől londonból
karkötők: dóritól, hand made, C&A
sál: nem emlékszem

xxx

2 megjegyzés: