2011. január 18., kedd

sweet home

tegnap reggel mindenféle mindentől megijedés után iskolába siettem. a west balkános dologról kellett hírt szerkesztenünk, és a rendőrség nevében sajtóközleményt írni. nem egyszerű, főleg, hogy maga az ügy mennyire felháborító. nem is szeretnék belemenni, hogy vajon mi történhetett, a lényeg h sajnálom, és együttérzően gondolok a családokra, akik most gyászolnak.
----------------------------------------------------------------------------------------------
suli után a lányokkal (dóri & katja ) feljöttünk hozzám enni, majd fél3 körül hazamentem kömpire. ott anya kijött elém a buszhoz, hazasétáltunk, és most értem vissza szegedre. egy nap otthon lét is teljesen megváltoztat. szeretek ott lenni, csak kár h ma apa meg anya is dolgozott, tehát nagyrészt egyedül voltam. mindegy, úgyis tanulnom kellett. és kell most is, tehát sietek, csak hoztam pár képet. aztán megyek is ígérem. nemsokára tényleg vége ennek a hülye vizsgaidőszaknak (ami nem is olyan gáz csak túlreagálom).


kömpöc:)

soksok random kép otthonról, ami megfogott, amit találtam...

örökség

















ölelcsókol titeket adru :*


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése