2011. január 7., péntek

semmilyen

a nagy szenvedésben szórakoztam a fényképezőmmel, ez az eredmény. fényrajz:)

ma semmilyen napom volt. a legjobb azért benne, hogy találkoztam petrával és rencsivel egy fél óra erejéig, petrával vásároltunk a Kincsesben, én ezt a két körömlakkot találtam. délután meg csak tanulni próbáltam, de esélytelen ez az egész, kezdem feladni, vagy várom a jól megszokott ihletet. csak nem akar jönni. nagyon elszomorít.. :( vagy alszok vagy inkább kaját csinálok, vagy csak hagyom, hogy beszippantson a facebook. egyébként 2-3 kv és energiaital után olyan jókat alszok, nem tudom, hogy lehet ez. szóval ennyi. nem tudok semmit mondani, ez egy ilyen semmilyen nap, semmilyen post, semmilyen én. majd lesz jobb.








cipim, amit már annyira régóta meg akarok csináltatni, tavasszal volt rajtam utoljára (mivel dórinál volt:D), de azóta meg nem csináltattam meg az erőteljesen lekopott sarkát. szóval rá kéne vennem magam, h keressek egy cipészt, mert imádom ezt a cipőt. 

kitartást mindenkinek aki tanul, jó szórakozást a bulizóknak, kellemes kikapcsolódást azt otthon punnyadóknak, soksok csókot és ölelést a legjobbaknak, puszi az orrotokra ;)xxx

8 megjegyzés:

  1. szep a cipo nagyon, fincsi kaja....meg ami a tanulast illeti, hat ma en sem tudtam ravenni magam, holnap mar muszaly lesz!
    kitartast puszik!

    VálaszTörlés
  2. bizonybizony. ma meg csináltam fokhagymás pácolt husit salátával meg minden, direkt pepecselős pucolgatós témát h ne kelljen addig sem tanulni. egyszerűen nem tudom én sem rávenni magam. na de hátha az éjszaka/vagy a holnap meghozza a várt ihletet. neked miből kell készülni?:( :) oda is egy nagy adag kitartáááást!! puszi

    xoxo

    VálaszTörlés
  3. hat igen, valahogy en is ilyen kibuvokat kerestem, takaritas ez az, csak ne kelljen tanulni.Hetfon lesz egy vizsga szerusegem szinhaz tortenelembol :D....igy hat holnap nagyon produktiv kene legyek, de mar latom elore ,h delutan kerul ra sor!
    No de nem baj valahogy lesz, nem is fontos vizsga csak 2 kredites!nagyon tetszik az uj posztod a platform cipokkel !Sok sikert neked is!puszi

    VálaszTörlés
  4. én gazdmatek I.-ből megyek. majd integrálok izomból és közben a blogomra gondolok, meg h milyen jo lesz postolni, ha sikerül, szóval ezért sikerülnie kell:D én MOST nekiállok mostmár tényleg:D ...vagyholnap.. :D színháztörténelem, jól hangzik, hát hajrá :))sajnos a matek 4 kredit.. :(
    a platform cipők meg... az álmom. olyan csizmafélém van, lehet már láttad is, de most sima kiscipőt szeretnék.annyira szépek. bárcsak hozzámvágná vki az egyiket.. :D
    puuusziiiii

    VálaszTörlés
  5. Mi Estilo Dia a Dia thank u so much, i love this color too:)xoxo

    VálaszTörlés
  6. ó Adri én erre a cipőre emlékszem ám! :D

    VálaszTörlés
  7. jajj, hányszor kitörtem benne a bokám buliban :DD na meg amikor elszöktem..topsecret storys

    VálaszTörlés