2011. január 5., szerda

purchases

ma végre voltam a szerdai sob-os órámon, a köztársasági elnök újévi beszédét elemeztük, és arról beszélgettünk, hogy ki milyen 2011-et képzel el magának. óra után katával és ricsivel ebédelni mentünk, kínait ettünk, majd ricsi 'örülök hogy van cipőm' tánca után a pláza felé vettük az irányt. csak nézelődni indultam (és eredetileg cipőt vettem volna majd...), DE... csomó mást vásároltam, amiket nem bántam meg egyáltalán. most pedig kitakarítok, és nekiállok tanulni. estefelé érkezik haza brigi, megyek majd ki elé ;)) juhuu. este pedig lehet átjön dóri meg ilyesmi, lazulni kicsit. bááááár nagyon sokat kell tanulnom, de érzem, hogy ez amúgy sem ma este következne be. szóval ennyi, ölelek mindenkit, csók ;)








táska, óra, fejpánt, karkötő, két cicanadrág(szürkecirmos, barnáscirmos)


 daily outfit - in details







soksokölelés xoxo, adrika

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése