2011. január 13., csütörtök

partyszettek

petrával most tervezgetjük már a következő bulit, mivel annyira ki vagyunk éhezve, és szilveszterkor is csak dolgoztunk mint a kishangyák. tehát már minden szóba jött, hova kikkel mit iszunk meddig miért és persze ami lányoknál mindig szinte a leghamarabb felmerülő kérdés, miiiit húzzaaak feeel? lehet h már mindenkinek vannak ilyen cuccai, én mégis ezekre áhítozom, meg egy megfelelő testre, amin pont ilyen tökéletesen is állnának. ez a ma esti kigondolt álom szettem.


ezeket pedig petrának válogattam :) 

bárcsak kinyomtathatnánk a ruhákat..mármint értitek, jönne ki a számítógépből vagy a nyomtatóból a kész ruha, és csak fel kéne venni.. álmok. ezekért élünk. bár azt hiszem, akárhogy fejlődik a világ, ilyenre nem nagyon lesz lehetőség később sem. 200 évvel későbbi korok (vagy évezredekkel, nekem mindegy) !! ha olvassátok a blogom archív és megsárgult változatát, légyszi üzenjetek vmi időkapun, hogy a ti korotokban ez lehetséges-e, mert akkor valahogy megoldom az időutazást!! köszönöm, adrus

5 megjegyzés:

  1. gyönyörű szettek *.* főleg a cipők tetszenek!

    VálaszTörlés
  2. kööszii:)bármit megadnék értük :) én legjobban még mindig a fekete szalagos telitalpú csodáért vagyok oda, az lenne a legszebb és legkényelmesebb egyben. de a többiért is csorgatom a nyálam:|

    VálaszTörlés
  3. Szia :)
    Én is szoktam ilyen álom szetteket csinálni :D
    Tetszett a kinyomtatható ruha ötlete! Nem hiszed el mennyire díjaznám!:DD

    Szép rucik!Jó az ízlésed!

    VálaszTörlés
  4. ezzel mindig el lehet ütni az időt. nagyon is. egyre szebbeket látok meg és beindul a fantáziám és csak pakolom össze a szetteket :) bárcsak azt pakolgatnám, hogy a szekrényemből melyiket vegyem ki az 1000 közül.. :(
    egyszer ha sikeres mérnök leszek feltalálom a ruhanyomtatót, ami polyvore-ról rögtön nyomja kifelé az összeállítást.. :D

    VálaszTörlés