2011. január 18., kedd

paris projekt

namivelhogyszóvalizé. párizs. március 31. addigra egy komolyabb tervvel készültem. mivel nem tudom, hogy egész életemben eljutok-e még egyszer erre a csodálatos helyre (bár ha belegondolok h milyen nagymenő fotós,mérnök, újságíró stb leszek blabla bla akkor jóóhogy.... :D jólvan vicceltem), így hát úgy kell kimennem, hogy minden a lehető legjobb legyen most. tehát pár pont a tervezetből, amikben remélem segítetek nekem:

* addig megtanulni pár szót/mondatot/kifejezést franciául  - annyira félek, hogy mi lesz egyébként..













*gyakorolni az angolt/németet akármilyen nyelvet amit eddig beszéltem hallottam tudok róla:D

*összeállítani a tökéletes szetteket (mivel tesóm és én egy bőrönddel megyünk, minek is többel 4 napra, ezért előre le akarom fixálni mikor mit húzok fel és praktikusan pakolni.) ehhez csodálatos dolgok kellenek, ha egész életemben ezeket a képeket nézegetem nem lehetek rajtuk csúnya, igaz??

* az előző pontból adódóan fogyni jó pár kilót (és ezt a remek folyamatot később is folytatni :))


*még mindig az előzőekhez kapcsolódóan addigra szép barna szeretnék lenni, tiszta bőrű, satöbbi satöbbi :)

 









*minden vizsgámat, ami még most hátravan nagyon jól teljesíteni, hiszen ettől is függ az ösztöndíj, ami viszont befolyásolhatja a párizsban elkölthető pénzmennyiségemet... ugye h tanulni kell???


* addig lehetőleg olyan jókedvűnek kell lennem, mint még soha, és ott sem szabad szomorkodnom egy pillanatig sem ;)

* éééséssss annyi fényképet kell majd csinálnom, több ezret, ígérem elhozom mind :D

ezek fogalmazódtak meg bennem, és tenni is fogok értük:) jajj de izgi :) mooooost viszon tanulááááááááásra fel. mindenki készen áll?? igeniiis kapitány!!! :) puszpusz: spongyadri


11 megjegyzés:

  1. ÓóÓ! mész Párizsba? :D én is mindig odavágytam! nagyon jó utat majd neked, remélem tényleg sok fotót készítesz majd, és mindet felpakolod ide is :D

    VálaszTörlés
  2. köööszi:) nagyonnagyon várom, csak még addig pár vizsgát meg szakdoga írást át kell vészelni, de legalább telik az idő, és jupijé nemsokára március vége :) az tuti, meg is fogjátok unni a soksok képet azt hiszem:))

    VálaszTörlés
  3. hello bikusz. jaaaaaaj annyira irigy vagyok párizsi utad miatt :) (tesókádnak megemlítheted, hogy ugyanazon a napon van a szülinapunk, hátha beférek a bőröndöd egyik zsebébe:D)
    remélem is, hogy nagyon sok képet csinálsz!! bár eddig még nem mondtam, nagyon tetszenek a képeid, tehetséges vagy a fotózáshoz, meg persze a blogoláshoz is ;)
    így tovább folyamatos olvasód vagyok :) puszcsi :*

    VálaszTörlés
  4. oooo dorcs' :)) bizonybizony, egyszerre van a szülinapunk bikatesó, hátha meghatja tesómat, bepróbálom nála a módszert:D í(bár a hosszú hajad bele se férne egy bőröndbe szerintem blő)
    a dícséreteket pedig köszönöm, igyekszem folyamatosan fejlőődni és a legszebb csodákat megörökíteni midnenkinek:) folyamatosm olvasómnak pedig folyamatos pusziáradatot küldök!:)
    holnap meg folyamatosan szoríts nekem, mateeekvizsgaa:))
    bisou bisou <3

    VálaszTörlés
  5. Párizs *.* wúúú *.*
    egyszer elszeretnék jutni oda *.*
    Rengeteg képet készíteni ám és érezd jól magad! :) ^^

    VálaszTörlés
  6. hááát bizony alig tudom majd kivárni. még tuti 80 postot írok addig róla, mire március vége lesz, és persze onnan is jelentkezem majd, mert úgyis 100eezer képet kell felraknom. éés nem hagyom cserben a blogomat addig sem, párizsból is jövök majd. de sok az a két hónap még jajjj :D
    köszööööööönöm a jókívánságokat:))

    VálaszTörlés
  7. Hajrá-hajrá ;) Tanulj meg néhány francia kifejezést, hogy boltban, kávézóban, útbaigazítás közben jobban ki tudd magad fejezni, mert a franciák -ahogyan a szóbeszéd is tartja- nem igazán kedvelik, ha valaki angolul-németül próbálkozik (a fene nagy nacionalizmusuk.. no meg a látens francia-német ellentét:D) Ha már két-három szót kimondasz, megnyílnak előtted és sokkal szívesebben/kedvesebben igyekeznek a segítségedre lenni. Egyébként ha gondolod, leírhatok majd néhány szót, kifejezést (ha végzek a vizsgáimmal, összeszedek Neked néhányat) ;)
    Sok sikert a vizsgáidhoz! Egyébiránt hova jársz? :)

    VálaszTörlés
  8. igen igen, hallottam már, hogy nem annyira kedvelik, ha más nyelven próbálkoznak, bár elnézőek lehetnének, hogy nem midnenki tud franciául (bár más normális országokban alapbol tudnak angolul v németül és gondolom franciát tanulnak szóval tényleg alap:D)..
    igéénybe fogom venni a segítséged szerintem, nagyon megköszönném:) megkereslek majd a vizsgák után, és ha ráérsz, tényleg szívesen veszem a segítséged:) ééédes vagy!!! köszönöm:))

    egyébként a Szegedi Tudományegyetemre járok, a mérnöki karra, gazdasági és vidékfejlesztési agrármérnöknek készülök:))

    VálaszTörlés
  9. jaj most találtam rá a blogodra! valahogy ezen a bejegyzésen akadt meg a szemem, ugyanis én is megyek Párizsba Áprilisban! Nagyjából egyetértünk a tervekben :D várom majd az élménybeszámolót :P (mondjuk én Április 15-én indulok) :)

    VálaszTörlés
  10. ;)) örülök, hogy rámtaláltál ;) mi is akkörül akartunk, pontosabban 25-én, de aztán húsvét miatt akkor drágábbak a jegyek, és előrehoztuk márc 31-re az indulást:) szóval addigra már beszámolok mindenről, mire te mész:) uugy izgulok:) te beszélsz franciául?

    VálaszTörlés
  11. na csak most látom, hogy írtál :)
    nem tudok egy mukkot sem frnaciául, excusie moi :)
    mi április 15-24ig leszünk kint, mindent egybevéve nagyon jó áron megússzuk az egészet! :)
    már én is elkezdtem kattognia témááán!

    VálaszTörlés