2011. január 25., kedd

tré póni :D

most tartok egy kis pihit a tanulásban, már elegem van egy kicsit a matekból. néha azt érzem, h tudom az egészet, két perc múlva, úgy vagyok vele, hogy semmi sem jut eszembe és elbizonytalanodom. mindegy, holnap már vége lesz, vagy így vagy úgy. szóval most pihenek picit, és gondoltam írok egy bejegyzést, aztán megyek is vissza mateklandre ;)
ma igazából nem mentem sehova (leszámítva a bevásárlást az ebédhez, ami az alattunk levő kisteszkóban zajlott:D és a szolit, ami pedig szemben van:D), így tiszta tré fejjel voltam ma, reméltem, hogy ezen a kis szakaszon senkivel nem találkozom majd. amúgy mégis láttam vkit, a szotéból a helyes néger pultos srácot, de én attól még tudtam őt bámulni, hogy az én fejem tré volt, szóval nincs baj:D Zita ki is nevetett az áradozásom után:D:D  szóval ezek történtek, egyébként rakott brokkolit csináltunk, de csak vacsira fogjuk megenni, mert még nem vagyunk éhesek :) majd hozok róla képet holnap felrakom vagy vmi. :) egyébként a top10-es listámat majd mindenre kiterjesztem, top10 szép nőre, mosolyra, hajra, filmre, könyvre, zenére...stb ;) tehát ezeket már most megígérem, hogy lesznek, de ezeken kívül is csomócsomó bejegyzés témám van, listát kellett róla írnom, hogy el ne felejtsem őket:) olyan jóó érzés ide írni, és tudni, hogy elméletileg olvastok!! nagyon fel tud dobni komolyan. minden komment, minden látogatás, egy újabb követő, hihetetlen :D

képzeljétek egész nap ezt hallgattam, meg cher lloyd xfaktoros felvételeit. majd róla írok egy külön postot is, megérdemel egy egészet, imádom azt a csajt. lehet utálni, nem ismerni, vagy szeretni, nekem tetszik és kész:)


ezt a képet tegnap találtam egy blogon és úristen, pont ilyen amit megálmodtam magamnak. egyszerűen KELL...nemnem nem csak szeretném... KEEEEEEEEEELLLLLLLLL!!! gyönyör

outfit
(mondtam, hogy tré:D)




nem is mutattam még, hogy milyen jó leopárdos a táskám belseje:)


és hogy lássátok, mit is csinálok pontosan, mire készülök és holnap 1től milyen szépséges lap fölött fogok görnyedni. hát valami ehhez hasonló/nehezebb/(addistenem)könnyebb dolognak nézek elébe :))


ennyi tehát mára, rohanok is vissza learningelni :D éééééés nemsokára 10000 látogatóm lesz, el se hiszem!! (mondjuk ebből fele tuti én vagyok:DDDD) na csokesz nektek dear readers!! i love u all <3

12 megjegyzés:

  1. Sok sikert a matekhoz!:)
    És igen...én mindig olvaslak. :D Imádom a bejegyzéseidet. :)))

    VálaszTörlés
  2. köööszi, remélem jól sikerül:))
    örülök, hogy póniország tagja vagy !! :) én is követlek mindig, szeeeeeeeretem wonderlandot :)

    VálaszTörlés
  3. azta ez durva... :O dejó, hogy nem mérnökire mentem végül. az volt a harmadik helyem anno. xD
    am én is mindig olvaslak :D

    VálaszTörlés
  4. Én is mindennap nézlek :D
    Nagyon jó a cipő! Ahogy eddig olvastalak és képeket láttam rólad pont hozzád illőnek vélem :DD

    Annyira nem is tréééé :P

    Ez a matek DURVA!:D

    VálaszTörlés
  5. uuuuuugye, hogy a cipőőt nekem teremtették? én is így gondolom:P remélem meg is talál nemsokára.. :D
    jajj lányok, édeseeeeek vagytok nagyonnagyon, melengeti a szivemet az írásotok:)) ^^
    dehogynem tré, majd megszépülök matek után és normális leszek mostmár:D

    mateeeeeeeeeeeek paaaaaaaraaaa 5 óra múlva már végzek is. rögtön beszámolok az tutiiii!! :D

    VálaszTörlés
  6. Helyes! Mindenképp sikerül én tudom :D Ne hogy már szenvedj vele!

    VálaszTörlés
  7. épp matekot írsz én meg épp neked szorítok! (L)

    VálaszTörlés
  8. jeeje véééééééége!! köszi mindenkinek, mindjárt írom az új postot:)

    VálaszTörlés
  9. hú áruld el mi az a körömlakk ami rajtad van :)

    VálaszTörlés
  10. http://1.bp.blogspot.com/_GWgwEO51ZyY/TSdroTzFo0I/AAAAAAAAAjA/J1TXjH0HciU/s320/1.JPG

    így néz ki az üvegcséje, ilyen no-name, a Kincses sziget nevű boltban vettem:) a quiz cosmetics forgalmazza:) de imádom a színéééét, csak nem annyira tartós :) de fedőlakkal fennvan 5-6 napig:)

    VálaszTörlés
  11. köszi :) van egy hasonló színű lakkom de kb 1 nap után elkezd pattogni és nagyon csúnya lesz :( tökjó ha ez kibír 5-6 napot :D

    VálaszTörlés
  12. mondjuk nem marad tökéletes az 5. napra már, de nincs is kedvem újra csinálni:D teljesen jól mondjuk 2-3 napit bírja:D

    VálaszTörlés