2011. január 16., vasárnap

last night 2.

tegnap este egy gyors villámlátogatás után otthon visszajöttünk szegedre. bevásároltunk és jött sziszi, meg kata. iszogattunk eszegettünk, aztán sziszi hazament, mi meg lementünk jatéba 1körül. picit kellett sorban állni, de nem volt vészes. kb 4ig maradtunk, már nagyon fájt a lábam. itthon még a reggeli félórás dumálgatást, és facebook kommentelés lájkolást megejtettük, aztán kata hazament, mi pedig ágyba zuhantunk. maaaa viszont arra ébredtem 11körül hogy a hasunkra süt a nap, és kinn 17 fok volt!! uristen, egy pulcsiban mentünk le bevásárolni, és egyáltalán nem fáztunk :) megreggeliztünk egy padon, aztán meg itthon ebédet csináltunk és jött sziszi is kajálni. gyrost ettünk majonézes kukorica és babsalátával, meg sült krumplival. annnyiiira tele vagyok, meg sem bírok mozdulni. mostmár viszont elég volt a pihenésből, jöjjön a kemény matek & mikro. yapyap. ölelimonádét küldök nektek puszívószállal ;))


fölső: sziszitől
szoknya, cipő: turkáló
táska: takko
smink: essence
gyűrűk: londonból
karkötő: saját készítés, c&a
óra: philip russel

















xxx, adrus

4 megjegyzés:

  1. óóó nagyon szexik ezek a 3as képek, nagyon bejönnek :):)) nem is értem, hogy bírtatok mégegyet bulizni :D:D

    VálaszTörlés
  2. pont most tervezgetem, hogy idén akkor is össszehozom a 7nap 7 bulit:)) tavaly ccsak 5 vagy 6 jött össze:D :)

    VálaszTörlés
  3. fúúúj ebbe bele sem bírok gondolni :D:D:D

    VálaszTörlés
  4. én sem merek ebbe belegondolni, viszont 2-3 buliban én is benne vagyok. szóval szólj azon a héten, és uccuneki!belevágunk az éjszakákbaaaaaaaaa! :D

    VálaszTörlés