2011. január 11., kedd

irigy kutya

néha az vagyok. nem is tudom pontosan kire, és miért. csak érzem a sárgaságot odabenn. gáz? gondolom. de nem is szándékos, és még én sem tudom kire - vagy ki ellen irányul. mindenesetre mindig az irigykedik, aki a saját háza tájával nincs megelégedve (nem biztos, hogy csak az ilyen emberek, de nagy részt), szóval gondolom itt kellene keresnem a problémát. majd utánajárok.
most viszont este 11 van, írnom kell egy filmkritikát, de gyors lezuhanyzok előtte. zitussal csodafinom vacsit rittyentettünk, ja és ma vettem pár dolgot a rossmannban. stay matt alapozót, extrasötétkék xxxl shine körömlakkot, de szerencsétlenségére szegény lakknak vettem egy mattító fedőlakkot is, tehát amint rákerül, oda a fénynek. mindegy, mindkét verzióban nagyon tetszik, tehát majd váltogatom. a tegnap vett gyöngyökből készítettem karkötőt, kicsit tengerészes lett, és dóri tengerészkék postja után, lehet h neki is csinálok egyet majd, meg katának is, mert van egy ilyen színkombójú szoknyája:) ma írtunk korrektúrából és archiválásból dogát, fotózáson pedig sikeresen felmérgeltem magam, de hát ez az élet rendje. nem tudunk mindenkinek megfelelni, sőt. úgy néz ki, senkinek nem.






nagyon matt. 10/10 








na most rohanok. csokesz nektek :)

6 megjegyzés:

  1. imádom a karkötőőőőőőd Adrus! :)

    VálaszTörlés
  2. jupijé, majd kapsz te is :))

    VálaszTörlés
  3. Juj édi vagy a képeken! Viszont az a mattító lakk nagyon bejön! Mennyi?:D

    VálaszTörlés
  4. kööööszönööm :)) igyekszem nem ellenszenvesnek tűnni (mert nem is vagyok az:D) 550 volt a lakk azt hiszem ;)

    VálaszTörlés
  5. nem vagy ellenszenves egyáltalán, pont hogy szimpi!:D és kösziii! :)

    VálaszTörlés