2011. január 12., szerda

inspiráció

imádok fotózni. lehet, hogy nem vagyok profi (szerintem soha senki nem az, mindig van hova fejlődni, és mindig lesz, akinek nem tetszik, amit csinálsz - ha dollármilliókat is kapsz érte másoktól). szeretnék fejlődni, mert van hova, de épp ezért kell minél többet és többet csinálni (és nem kell, mert nem kötelesség, hanem szerelem). nézegettem pár fotópályázatot, inkább a lezártakat, tehát nem jelentkezni szerettem volna, hanem érdekelt, hogy mások hogyan, mit és milyen szemszögből örökítenek meg. találtam egyet , amit ha megnéztek, láthatjátok, hogy az egyedi kategóriát ez a kép 
míg a sorozat kategóriát pedig egy disznóvágásról készített gyűjtemény nyerte: 
egyébként nekem több kép is jobban tetszett az első helyezettnél az egyedi kategóriában, például ez:


ez pedig a harmadik helyezett sorozatban volt, nekem nagyon tetszik:



több helyen választanak egyébként nap vagy hét képét. sok külföldi helyen is láthatunk potd - picture of the day rovatot. most ezt tetszik, szavazni is lehet http://indafoto.blog.hu/ ;))

ennyit erről, annyi képet nézegetnék. a szép élménye boldoggá tesz, és vágyakozom a szép dolgokra. tegyünk meg minden nap minden azért, hogy szép dolgokkal vegyük körül magunkat, és szépek legyünk, mert feldob, mert jó érzés, és mert ki tudja hova sodor minket az élet azon az egy napon. 
bisoubisou, audrey


4 megjegyzés:

  1. Én is nagyon szeretek fotózni, régen fotóztam, de most valahogy nincs időm...de mindig megállok megnézni másét! A falu tetszik a legjobban :)

    VálaszTörlés
  2. ugye? szerintem is az a legjobb:) én próbálkozom, mikor hogy sikerül :)) ha ráérsz azért csinálj pár képet, kíváncsi vagyok, milyenek lennének:)

    VálaszTörlés
  3. oh ilyet még nem kértek tőlem, de rendben van!:D sikerült meggyőznőd! :) csinálok és beteszem majd :)

    VálaszTörlés
  4. :))) naaa várom az alkotásokat :)) majd énis úgyis hozom a havi fotosorozatokat a sulihoz, meg párizsról is úgyis:) jajj de jooo, hogy meggyőztelek, jól esik, hogy hallgatsz rám vagy mi:) jupiííí :)))

    VálaszTörlés