2011. január 2., vasárnap

helo 2011...

petrától. póniország hercegnője :))


ne haragudjatok a kihagyásért, de annyira lassú otthon a net, hogy kedvem se volt a blogom felé nézni. most bepótolom, két postot is tervezek mára ;)
27-én írtam nektek utoljára, azóta fogalmam sincs mik történtek. voltam halason kávézni biával, robival, zituval, donival. előtte beugrottam biáékhoz, szóval boglárnak is nyomtam egy puszit gyors:) a teázáskávézásforraltborozás nagyon jó volt, csak hallgattam az embereket, és jól esett szeretni őket:) estefelé jöttünk haza, majdnem megfagytunk a várakozásban. 30-án jött hozzánk petra, este rencsi is átjött hozzánk, forraltboroztunk, néztük a túl a sövényent, beszélgettünk stb, ajándékokat is kaptam, majd mindjárt meglátjátok miket:) cukik ezek a lányok nagyon:) másnap otthon voltunk csak összevissza, aztán hangulatba hoztuk magunkat és készülődtünk. 6os vonattal támadtunk halasra, mentünk a MÁV-konyhán Gregék által szervezett szilveszteri buliba dolgozni. reggel 5ig tartott, mi a fél6os vonattal jöttünk haza. jól éreztük magunkat, sokan voltak, de ment a munka, semmi nagyobb gond nem volt (néhány drámát, hányást, eséskelést) leszámítva. jó volt régi ismerősökkel találkozni, látni a régi arcokat, el is felejtettem már, hogy mennyire imádom ezeket az embereket (is). szóval jó volt, petrának is tetszett, szóval örülök, hogy nem bánta meg h eljött velem dolgozni ide. másnap pihengettünk, petrus délután ment haza, és azóta nem történt semmi említésre méltó. nagyon tanulnom kéne, de vhogy nincs kedvem, meg nem bírom felfogni a dolgokat és folyamat annyira álmos vagyok h hihetetlen. szóval ez van, semmi extra, ma jöttem vissza délután szegedre, zitussal vacsiztunk meg dumáltunk eddig, mivel én voltam olyan okos, hogy elzártam a gázt a szünetre, és így 10 fok volt most a szobámban ahogy visszaértem :):D szóval most fűtök erőteljesen ;) ennyi azt hiszem, kedden vizsgázom, a héten vásárolni is akarok, vmi cipőt meg ami jön. brigi meg jöhetne már haza, annyira hiányzik. kíváncsi vagyok mi van vele, azt akarooooom hogy meséljen sokatsokat, szóval tesó siess haza:)
love u all, adri


happy new year



rencsitől: fotoalbum. ahh úgy imádom a mintáját:)

xoxo, A.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése