2011. január 4., kedd

glicerinaldehid-3-foszfát

a címmel ellentétben nem fogok ilyen kémiás dolgokról beszélni, csak nem jutott más eszembe. megvolt a vizsga, 3ast kaptam, ami a bukás és az ötös mellett a harmadik és egyben utolsó lehetőség amiből kaphattam bármit (szóval nincs 2-es, sem 4-es) szóval elég jó. végre ezen is túl vagyok, még matekra meg mikroökonómiára kell készülnöm. voltam ma szoliban, úgy idegesít már, hogy ennyire fehér vagyok, szóval most már elkezdek normálisan járni megint. cipőt is néztem, de nem találtam meg az igazit. nem sok minden történt, holnap megyek suliba végre találkozom a lányokkal:) ennyit mára.. soksokpuszi:)



kamu ciniminis de fincsi:)

anya régi gyöngysorát újrahasznosítottam:)


kék-petrától, köves-saját készítés







CSOOOOOK, adru

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése