2011. január 8., szombat

eléggé szenvedek. délelőtt leugrottam vásárolni az ebédhez (halljátok, annyira jó idő volt, merészen, de egy pulcsiban és egy zakóban mentem le és nem fáztam egyáltalán... nem az adris nem fáztam, hanem tényleg, egyikőtök sem fázott volna:D), majd elkészítettem, megettem, és ennyi. közben matekoz(nék), de vhogyan mindig elterelődik a figyelmem, hihetetlen, hogy ennyire sem vagyok képes. mindjárt nekiülök mostmár TÉNYLEG. áá. a rádióban meg ilyen buliműsor megy, annyira jó rnb és funky mixet tolnak, itt rázom mindjárt:D tényleg lenne kedvem bulizni, de nem lehet, még annyira sem tanulnék holnap, ha átaludnám a napot az éjszakázás miatt. szóval no party. 
 ma egész nap ezt és ezt hallgattam felváltva, na meg a rádiót. most neten keresgéltem cipőket, akartam venni a héten, de sehol sem találtam jót, régebben a deichmannban volt egy esélyes kiszemelt, de már nincs belőle méret, meg olyat akarok, ami nagyon elvarázsol. kinéztem párat most, persze nagy márkáktól, szóval pontosan ilyenem úgysem lesz, de azért tessék:) a lényeg, hogy nagyon magas legyen, extra platform, és telitalpú a kényelemért. 


ez a kedvencem azt hiszem. meg az első.



ebédem:



jól van, jól van, nincs más hátra, tanulok.
ölelekcsókolokmindenkit, adri.



3 megjegyzés:

  1. úúú ezek a cipők gyönyörűek!! :) én sem fáztam ma, nagyon fura volt, pedig csak a bőrdzsekimben voltam! :)

    VálaszTörlés
  2. úgy szeretném azt a fekete masnisat. miért nincs ennyi pénzem, most mondd meg!! :(
    jo bulit estére, képzeld elküldtem pár beadandót. rájöttem h vizsgaidősuck kell hozzá, hogy legyen kedvem inkább a sobos dolgokat nyomni:D jóóóó szórakozást, puszilom a többieket, gondolom dorottyáékkal támadtok:) szovaaal xoxo, vigyázni magadra hé kevesebb akváriumot! :D

    VálaszTörlés
  3. me encantan las cuñas, sobre todo las segundas de tu post

    un beso

    VálaszTörlés