2011. január 14., péntek

camel

annyira kedves volt ma a néni a kisboltban. mindig érdeklődik, hogy hogy vagyok, hogy sikerülnek a vizsgáim satöbbi. Pedig nem is ismerem, csak így néha vásárolok ott. aranyos. nem is tart sokból jó kedvvel és aranyosan szólni a másik emberhez, és máris felvidítod picit. nem mogorván kell puffogni. szerintem. nem tart sokból, mégis sok örömet okoz. és még tudjátok mi az ami soksok örömet okoz?? a vááásáááááárlááás. persze csak turiban voltam ma, meg rövidáruboltban, de ezek pont elegek az olcsó de nagyon örvendetes kis dolgok beszerzéséhez. 

két nadrág, anyával beszűkítettem majd őket :)

egy zakó,nem tudtam dönteni, de csak 90 forint volt, szóval elhoztam:D

cipzárok az egyik nadrág aljához. gombok gyűrűnek

a csipkét csak úgy megvettem nem tudtam h mi lesz belőle


végül ez lett. nem tudom eldönteni h tetszik vagy sem :D 



:D


a kész gyűrűk :)

most alszom picit, eléggé fáj a fejem..aztán takarítok majd. puszillak titeket :)

4 megjegyzés:

  1. szupercuki a csipkés-masnis gyűrű ;) kreatív leányzó lehetsz! a 90-es Ft-os Next zakó árát nem írtad el véletlenül? :PP

    VálaszTörlés
  2. köööszi, nem tudtam előre h abból is gyűrű lesz, de végül beállt a sorba szegény:D nemnem, kilós turi, 90 ft volt :D a két nadrág meg 420 ft együtt:) (egyébként vettem már olcsóbban is cuccokat turiban, de akkor azokat le se írom:D)

    VálaszTörlés
  3. nagyon-nagyon klasszak ezek a gyűrűk!:)

    VálaszTörlés
  4. köszönöm:) kb 40-50 ftért vettem a gombokat :) a csipkét meg amire rávarrtam, 200-rt méterét :) szóval olcsó mulatság:)

    VálaszTörlés