2011. január 12., szerda

blogok, hétköznapok

ma órán ismét a médiatörvénnyel foglalkoztunk. egyébként örülök, hogy ezt a témát kivesézzük, és úgy tudok ítélni, hogy tényleg utánajárok/unk a dolgoknak, nem csak ítélkezek bele a világba. találtam ma pár új blogot és olvasnivalót, először a fashion guide - ra bukkantam, majd innen a többire. itt majd street style fotópályázatot is hirdetnek, de még részleteket nem raktak fel, tuti jelentkezem/ünk majd. ő a legjobbnak vélt streetstyle fotós egyébként, már régebben is böngésztem a blogját : the sartorialist . ;) egy másik oldalon, a fashion guide egyik ajánlásán, az our style - on is találhatunk kedvünkre való képeket, szetteket, de vannak kevésbé jók is. A heStyle  végre egy oldal a fiúknak is a divatról. ennyit az ajánlásokról. suli után a lányokkal kávézni mentünk (mindegyikünk késve ébredt, éhes volt, kávémentes), aztán turiztunk kicsit, dóri be is vásárolt ;) fotóztunk kicsit, én kölcsönadtam a gépem Ricsinek, ismét Boriról készít fotósorozatot, de most egy rajzának az elkészülési folyamatáról, jónak ígérkezik. tehát Dóri gépével ügyeskedtem én is. 




dóri ;)

katya :)



épp feltöltődöm energiával :)


most zitussal megebédeltünk, tejszínes gombás sajtos csirkemellet készítettem, krumplipürével. sajnos képet nem tudok hozni a gépem hiányában, de nagyon finom lett. most már tényleg ideje tanulni, matek vizsgázni mehetek még egyszer, nem sikerült az előző. fel voltam készülve erre az eshetőségre, az zavar egyedül, hogy ha olyanokat kérdez, mint az első vizsgán akkor szerintem sikerült volna. dehát a ha...és a volna szavak csak úgy lógnak a levegőben, igazából nem tudhatjuk, mi lett volna ha... tehát mindegy is, felkészülök még egyszer és jobb lesz. most szerintem alszom egyet, aztán meg nekiállok a mikroökonómia csodálatos tudományának. puszilom anyukámékat, a barátaimat, az utálóimat, az olvasóimat, a kutyánkat maszatot, brigi kismackóját, amit itt felejtett és azóta azzal alszom és persze titeket, akik vmelyik kategóriába úgyis beletartoztok !! <3


ui: képzeljétek már megvannak a repülőjegyek Párizsba, március 31én repülünk, 4én jövünk haza. sajnálom, hogy nem dóriékkal egy időpontban megyünk, bár ki tudja, hogy összefutottunk -e volna, de ők február végén mennek V-vel, ha jól emlékszem. nem is tudom miért csak most jut eszembe, de szerintem az év végi szakdogához szükséges fotósorozatomat is Párizsban/ról készítem. :) 
a hotel, ahol lefoglaltuk a szállásunkat: Grand Hotel 



bisou bisou, audrey

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése