2011. január 10., hétfő

blogger award


szóval amiről beszéltem. 6 helyről kaptam meg a díjat, ezért hatalmas köszönet nektek! érzelgős meg minden, de annyira jól esik, lázba hozott. azért biztos vagyok benne, hogy ha mondjuk csak hármat lehetne jelölni, akkor rizikósabb lenne a helyzet, de épp ezért törekedni fogok arra, hogy minél érdekesebb és színesebb blogot tárhassak elétek. tehát ez csak motivál, tényleg köszönöm. igen a családomnak, a kis maciknak, a laptopomnak..satöbbisatöbbi. és persze, ki ne felejtsem, akik jelöltek engem: 


És akkor a szabályok, 7 dolgot kell magamról mesélni. mivel nem beauty blogot szerkesztek, hanem inkább naplószerűt, így már elég sok dolgot megtudhattatok rólam, de itt van néhány morzsa  az életemből/ről :

I. Egy kis faluban, Kömpöcön lakunk anyuékkal és két nővéremmel. Alig 700-an élnek itt, de én nagyon szeretem. Persze alig vagyok otthon (csak hétvégente), de az itt töltött gyerekkorom és áltsulis éveim nagyban meghatározták amilyen vagyok. És egyáltalán nem bánom, hogy így van, azon is eltöprengek néha, hogy a gyerekeimet sem szeretném egy nagyvárosban felnevelni. Dehát ez még nem aktuális téma. 

II. Mint említettem, csak hétvégén járok haza, dolgos hétköznapjaimat Szegeden töltöm. Már régebben is sokat jártam ide, de amióta itt tanulok még jobban megszerettem ezt a várost. Jelenleg két iskolába járok, egy  OKJ-s Újságíró & fotóriporteri képzésre, valamint a Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Karára. Itt gazdasági és vidékfejlesztési agrármérnöknek tanulok.

III. Nem szeretem a páratlan számokat. csúnyák. meg taszítanak valahogy. nem tudom pontosan megfogalmazni az utálatom okát, ez van és kész. a kedvenc számom egyébként a 18.

IV. Erőteljesen befolyásol mások véleménye. Próbálok leszokni róla, de eddig nem valami sikeres az akció :)

V. Kiskoromban a nővéreim orron találtak egy frizbivel, kicsaptam a balhét, és azóta nincs frizbi a családban (anya széttörte ott helyben azt a legendás darabot)

VI. Balkezes vagyok, de amikor 8 évesen eltört a bal csuklóm, egy időre megtanultam jobb kézzel is írni. Nagyjából (lassan és csúnyán) még mindig megy.

VII. A zenék közül a kemény rockon kívül mindent meghallgatok, de a kedvenc műfajaim a hiphop,rnb, rap, pop, electro. Talán nem néznétek ki belőlem, de a kedvenc hazai bandám a Akkezdet Phiai . Imádom a szövegeiket, nagyon kreatívak, tehetségesek, műveltek(!!) és a zenei alapok is nagyon a helyén vannak. Koncertjükön is voltam már, fenomenális. 

Nincs más hátra, jöjjenek az én díjazottjaim: 

(dobpergés)
.
.
.

Persze vannak sokan, akik már többször is megkapták, de inkább sokszor, mint egyszer sem, nem igaz? :) A blogolóknak sok-sok kommentet, követőt, az olvasóknak kedvükre való postot, a legfontosabb pedig mindenkinek egy talicska puszit! xoxo, audrey


13 megjegyzés:

  1. Я люблю тебя

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    A Google translate szerint Névtelen üzenete kirgizül van, de lefordítani nem tudja. :)

    Köszönöm szépen a díjat, már nagyon sok helyről kaptam hasonló válaszolós-továbbadósat, úgyhogy csak itt szeretném nagyon megköszönni és további jó blogolást kívánni Neked! :)

    Via
    urban-eve.hu

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm az infót,én is próbálkoztam a lefordítással - mindhiába :) nem is csodálom, hogy sok helyről megkaptad a díjat, nagyon egyedülálló a blogod szerintem, nekem nagyon tetszik!!! a napokban kezdtem nézegetni, de már sokáig visszaolvastam :D köszönöm a kommentet:)
    üdvüdv:))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépen köszönöm én is!

    VálaszTörlés
  5. Szerintem oorosz :D. Amúgy régóta olvasom írásaid Adri...Így tovább ;)

    VálaszTörlés
  6. én nem tudom milyen nyelv, mindenesetre emeli a blogom fényét a kommentje :D jajj annyira jól tudnak esni ezek, amikor kiderül, hogy valaki figyel rám:) köszönööööm ^^

    VálaszTörlés
  7. héj most megint rákerestem, állítólag a szeretlek oroszul:O

    VálaszTörlés
  8. Jajjjj de jó!!! :) Most látom csak...! Köszönöm szépen! <3 (High Glam)

    VálaszTörlés
  9. :)) igazán nincs mit A. :) xoxo

    VálaszTörlés