2011. január 19., szerda

baroque wallpaper

mivel a matek elméletet gépről nézem, és a nem értett dolgokhoz még kutakodom, így hát használom a böngészőmet. ebben az az érdekes, hogy a google chrome-on amit használok, be lehet állítani különböző témákat, amivel kicsit egyedibbé tehetjük a felületet. én innen választottam, méghozzá ezt ;) nekem nagyon tetszik. ez az a minta, amibe szerelmes vagyok. a lakásomat/házamat is úgy képzelem el, hogy ez a minta több tapétán és/vagy bútoron, drapérián megjelenik majd. bár túlzásba nem szeretnék esni, abban biztos vagyok, hogy a hálószobám egyik falának ilyennek kell lennie. egy kényelmes krémszínű franciaágy mögé képzelem azt a falat, amit ilyennel vonnék be, méghozzá plüssös bársonyos tapintásúval. a többi fal a kitöltő szín lenne, vagy sima szürke, vagy krémszín, akármi, ami elég egyszerű ahhoz, hogy ellensúlyozza ezt a mintát. 


                              






legjobban ez (és az első) a szürke fekete verzió tetszik


a Szegedi Nemzeti Színházban is ilyen mintával borították a páholyokat, a folyosókat. egyszerűen imádom. és persze a bársonyos simogatható változat :)

 majd egy másik postban kifejtem, hogy pontosan milyen házban is szeretnék élni, hiszen álmai mindenkinek lehetnek. most pedig a pihenő után ugrok vissza a matekfolyóba, lubickolok még egy pindúrpandúrnyit. xxx 

8 megjegyzés:

  1. tetszik a poszt. én is ilyen tapétát szeretnék az egyik falamra a hálómba, csak bordóba (persze plüssöset, mert az a tuti). de ezt már úgyis tudod egy ideje :)

    VálaszTörlés
  2. Ez gyönyörű, én érzem, hogy jó ízlésed van:)

    puszi

    VálaszTörlés
  3. kellemes.
    a vörös szoba úúúh...
    de álmaid félelmetes faházát így kicsinosítani nem lesz egyszerű, de azért megpróbálhatod :P

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. katyaa: igenigen mindig megbeszéljük, és tudom, hogy te az oldalfalra raknád, h tudd simogatni:)

    niki: köszönöm a bókot, a tapéta meg még mindig csak lovelove

    főszerk. úr(acska:D): a faházat meghagyom neked, mondom megyek majd oda teázni a lányokkal, ti meg jöttök az én szépséges tapétával borított minimal lakásomba :D több szép hely mindenkinek jó nem?

    brinyo: esetleg a te lakásodba is kerülhet ezekből a témákból, ha nagyon szépen könyörögsz:D

    éésmindenki: szurkoljatok ma 1től adrusnak, gazdmatek vizsgaa!! :D köszi:)))xxx

    VálaszTörlés
  6. Hú nekem is bejönnek amúgy az ilyen minták, de nem mindegyik. Általában barnás bézses feketés fehéres árnyalatok...de a mélybordó is csúcs. Szuper lett a poszt! Első kép wáhhh!:D Kíváncsian várom az álomlakásod!:)))

    =Ms.Slowness

    VálaszTörlés
  7. és tényleg a simogatás miatt akarom :) csak attól félek h a sok simogatástól elhasználódik, és már nem lesz olyan jó puha. megoldás: több tekercset kell vennem, így korrigálni tudom az esetleges hibákat :D

    VálaszTörlés
  8. igen igen mariann, a bézsesek nagyon gyönyörűek (és nem csak tapétában). az álomlakááásos posztot még összegyúrom normálisan, mert a postnak is álomnak kell lennie, és mindent bele kell sűrítenem, ami az álmom:)

    nem fog elhasználódni a simogatástól kata neaggódj már ezen:D

    VálaszTörlés