2011. január 28., péntek

7nap 7 buli - I.

helobelo drágáim :) tegnap sikeresen kész lettem, mire jöttek a vendégek;) karin jött leghamarabb, ő a backstage   jeleneteknél is ott volt:D csillogó villogó lakás, muffinhegyek, borci, energiaital, jó társaság, minden megvolt. végül sorban jöttek az emberek, és azt hiszem 14-en voltunk.. nem tudom mindenkit számoltam-e, mert mire a végére jutok, elfelejtem az elejét :D tehát... jó hangulatban indultunk el 11körül (turnusokban a hangzavar elkerülése miatt, figyeltünk a szomszéd nénibácsikra :)) a jate felé kanyarodtunk (kb 2 percre van tőlünk gyalog:)), de ott akkora sor állt, és rendőrség meg minden...ezt már előtte hallottuk telón ismerősöktől, de nem hittük el.. és tényleg.. szóval az offos volt, nem is akartunk nyomorogni, meg tényleg mondták a rendőrök, hogy nem fognak beengedni senkit.. csak 250 ember lehet benn. hát szerintem egy legrosszabb, akármilyen fura bulin a jatéban tuti vannak 500an.. hétvégén amikor mindenki beszabadul akkor meg még többen.. na mindegy, most ez van, betartják. szóval akkor elindultunk a b terv helyre, a szotéba. hát ott is nagy sor, beálltunk, de aztán telefonon beszéltünk a csapat másik felével, mert kicsit szétszakadt a banda, és mondták, h jöjjünk ki a sorból, mert nem akarnak bemenni már meg végigállni a sort. tehát kijöttünk...volna a sorból..ha engednek. nagyon gáz volt, mondom h kifelé megyek banyek lesz helyed, kevesebb az előtted álló ember, engedj már. és szutykoltak.. nem hiszem el. na mindegy. aztán akkor a c terv. ami mindig nyitva és mindig alkalmas ha nincs más. szteage.. :D na ott leültünk a jedi székekbe (mindjárt megmutatom h néznek ki, szerintetek is jedis?:D), és tárgyaltuk, hogy mi is legyen. próbálkozzunk még valahol, hol fogunk így bulizni stb. aztán a tavaly szülinapi bulinkra írt cd felrémlett a szemeink előtt. (tavaly itt ünnepeltünk, mert zita még itt dolgozott) .. szóval berakattuk a pultosokkal a cd-t. aranyosak h még megvolt, rá is volt írva, h zita&adri bday :D tehát ment a partíalbum, zitával pedig ketten megnyitottuk a bulit. be a tánctérre, és ketten nyomtuk:D kb fél percig, mert akkor jött mindenki. ennyi kellett a bulihoz. ott voltunk kb 5ig. :D közben rencsivel elfutottunk a jate felé megnézni h miújság, de még mindig sor volt hajnalban. kész. nem állnék annyit az tuti. na mindegy. tehát szteageben voltunk, úristen. végül lett pár ismerős arc, táncolgattunk a cdnkre és nagyon jól éreztem magam. remélem mindenkinek tetszett, ma újra bevesszük a várost, hátha jobbat ad mint tegnap.. ja és a legfontosabbat ki ne hagyjam... reggel itthon flesselünk már a kényelmes ágyban brigivel, dumálgatunk, hív petra.. mondom mivan ezekkel, itt lehetnek nem tudtak hazamenni vagy mi. azt mondja, ránézett az etr-emre (de h jutott eszébe nem értem:D) és van egy jó híre. áááá már itt kivoltam.. MEGVAN A MATEEEEEEEEEEK!!! ez tuti nektek is köszönhető, hogy szurkoltatok meg minden!!! áááá annyira jóóóó!! úgy örülök. szóval minden sikerült, nem csúsztam semmivel, normális ösztöndíjam lesz stb:) nagyon jó most ettől a kedvem. bár buli után mindig furán érzem magam, tudjátok, a "nem voltam gáz? uu olyan fura érzésem van" kedv. pedig nem csináltam semmit, csak ilyenkor bemagyarázom h mégis. na mindegy, most ez nincs. helyette öröm és boldogság, gazdmatek 2, remélem tárt karokkal vársz :) na most abba is hagyom, bocsi a hosszú írásért, de muszáj volt kiadnom magamból mindent, és leírni, hogy mi történt. most szerintem összetakarítom a romokat, bár zitust nem szeretném felébreszteni, aztán meg vásárolni szeretnék. kell egy cipő már nemigaz.. :D szóval pár kép a tegnapról és léptem is. (tényleg bocsi a hosszért meg az összeszedetlenségért..kicsi furcsán írtam...:)

ez egy régi kép, csak itt látszanak a szteage-s székek:D 





klausz&karin :))

(hosszú?)






ekszóekszó, még jelentkezem ma:)
ui. 10000 kattintás történ az oldalra!!!!!! NEM HISZEM EL :))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése