2011. január 30., vasárnap

7/3

már majdnem a felénél járok. mivel három és feledik buli így kimondottan nincs, ezért úgy vagyok vele, hogy a felénél tartok :D mármint a 7 nap 7 bulinak mint tudjátok;)) pénteken szépen gyorsan összeszedelőzködtünk és petráékhoz mentünk portyázni :D onnan popcorn robbantás és sikertelen taxihívogatások után vhogy mégis bejutottunk a városközpontba, és a retroban buliztunk reggelig. mivel petrával dolgoztunk szilveszterkor, így most pótoltunk, álarcban nyomultunk egész este :D (bár farsangi öltözetnek is beillett:D) szóval ismét ágyikó..ébredés...családi kaja, lakásavató tesómnál rokonok stb ;) soksok fincsi kajcsi volt, meg az unokahugnk aki még nincs is egy éves.. jajj Hédi, imádom ;) kis szép :) onnan estefelé eljöttem és petra már érkezett is, hogy újra belevessük magunkat az éjszakába:) ketten voltunk itthon készülődni meg iszogatni, de nagyon viccesre sikeredett. fehér rumot ittunk meggymárkával és energiaitallal és képzeljétek a meggy üvege folyamat pofázott:D mármint így gondolom a szénsav miatt, végig sípolt meg rappelgetett :D olyan volt, mint egy karácsonyi zenét játszó zenélő akármi amiből fogy ki az elem... nagyon vicci volt. aztán meg jatéban kötöttünk ki, hát nagyon tini buli volt, olyan zenékkel, amit az áltsulis sulidiszkókon nyomtunk anno évszázadokkal ezelőtt :D na mindegy, 5ig ott voltunk azért, és mekis villás reggelink után ismét az ágyikóé lett a főszerep. oscarra jelölöm, nagyon jól nyomja a dolgot :D na most abba is hagyom, mert egyre hülyeségebbeket írok... nincs is ilyen szó, h hülyeségebb.. na mindegy...... off
ja még annyi, hogy vimpit csináltunk hármasban ebédre, brigivel és petrával:) nagyon fincsi lett :) most meg nézzük a gru című mesét :) ecca ecca eccaaarvúú :) olyaaaaaaaaan cuki h beleehalóóóóóóóóók :D 

na majd jövök. csokeszító <3




így örültem a kajának:D

na majd holnap írok normálisat, meg minden, csak most petránál vagyok azóta, és nincsenek itt a képek meg ilyesmi. puszilok mindenkiit :))




its so fluffy <3

6 megjegyzés:

  1. Nagyon nagyon jóóóóóó lehet ez a bulizós dolog. *.*
    7 napon keresztül! *.*
    Na én majd ilyet nyáron fogok csinálni. *.*
    Annyira bulizhatnékom van,de itthon ücsörgök... :/ tanulni kell..

    VálaszTörlés
  2. Sugárzik a soraidból a pozitív energia ;) Remélem, hogy sikeresen tudod abszolválni a 7nap 7 bulit! Nagyon jó kezdeményezés; bár én már öreg vagyok ehhez, azt hiszem :D:D

    VálaszTörlés
  3. hehe:D hát már tavaly is próbálkoztam...5.5 volt csak, mert egyik nap cska iszogattam de buliba nem mentem el..most meg h vasárnapra is szerveztek bulit, igy éreztem h ez egy jel és megcsinálom:D amugy nagyonnagyon jo, bár holnap már suli, de az új félév első előadásait majdcsak túléljük... viszont a 7es számot nem szeretjük, szoval megbeszéltük h egy +1 bonusz bulit is beiiktatunk csütörtökre.szurkoljatok:) bár tuti kibírom, bárcsak ez lenne az egyetlen gondom:D:D: na puszii nektek, egyszer jo lenne egy bloggerbulit összehozni, mit szóltok??! nekem tetszene, szivesem látnálak titeket :) rumospuszi nektek:))

    VálaszTörlés
  4. Huu, ma nem jelentkeztél; remélem, hogy azért mert jól sült el a tegnapi buli és még mindig a fáradalmakat pihened, pihenitek ki :)) A bloggertalit (bulit) pedig szerintem tavasszal simááán össze lehetne dobni.. Addigra minden bizonnyal jobban is megismerjük egymást és kialakul egy kisebb közösség ;)

    VálaszTörlés
  5. jajjaa :) írok majd csak közben annyira de annyira keményen nyomom a sulit (8-5ig..tesivel meg mindennel) h nem bírok gépezni..most is infó szemináriumról szöktem ide:))mire meg hazaérek, kb kezdhetek készülődni a ma estére..:D juhu joo lennee tavaszal talizni:))

    VálaszTörlés
  6. Most nézem miket írtál... amit az előbb egy kommentben felajánlottam. :D
    Kéne egy blogger buli . *.* Szerintem nagyon jó lenne. :] <3

    VálaszTörlés