2010. december 5., vasárnap

vasárnap este, adrus újra blogol. a hétvégén otthon voltam végig, tanulgattam, tvt néztem, aludtam. péntek megasztár, szombat x-faktor, mint mindenki másnál. szombat estére pizzát sütöttünk, és hárman voltunk otthon (anyáék halászlé vacsorára mentek a klubba). péntek este a megasztár végén kajak megsirattam picit a kallay-t. lehet őt utálni, csak szimplán nem szeretni, vagy imádni. nem jelentem ki, hogy én az utóbbiba tartozom, de közülük róla tudom elképzelni (meg talán reniről), hogy meghallgatom a zenéiket majd (mivel nekik LESZNEK saját zenéik...), talán meghallgatnám őket élőben is, stb. nem akarok itt kampányolni, de nem értem, hogy a szijmelinda hogyan maradhatott benn. mivel szerződés köti őket a tv2-höz, kilépni nem léphetnek, így lehet, hogy neki ugyanannyira rossz, hogy bennmaradt... de annyira nem érdekel. csak nem értem ki képes rá szavazni. na mindegy abbahagyom mielőtt belemelegednék. itt van andrás egyik döntős előadása, nem válogattam, hogy melyik a legjobb (sokan az altass el-re szavaznának), csak belinkelek egyet. nekem tetszik és kész.
itt van hát tőle egy ajándék . "tél volt, hó esett, és jöttek az ünnepek....."

ma ebéd után indultunk anyáékkal szegedre, visszahoztak minket, szétdobták a családot:D karácsonyi vásárokban is szétnéztünk, forralt bor, tea, minden évben megejtjük ezt a túrát a családdal, most jött el idén az alkalom, jövőhéten Bécsben leszünk vasárnap, ahh várom már nagyon. csak fel kell öltözni majd rendesen, most is majd szétfagytam. itt olvadozok a hintaágyban a kandallótémás konvektor mellett  ;)























ennyi kb. most megyek olvasgatom picit a gazdtörit. 
jajj el ne felejtsem, a mai karácsonyi zene: szánkóózáshoz lenne kedvem most picit. akkor melegebb van úgyis.na ezer csók mindenkinek, rakjátok ki a csizmákat az ablakba, de csakis tiszta állapotban!! szép mikulás napot holnapra, remélem jók voltatok 2010-ben ;) hohohohooohoohoooooooooo: adrimiki

3 megjegyzés:

  1. én sem értem, hogy miért pont szíjmelinda maradt benn... mondjuk én reni-párti vagyok, de akkor is...! a héten majd mi is menjünk el forralt borozni ;)

    VálaszTörlés
  2. nagyon jók lettek a képek! szorítottam ma is, remélem jól sikerült! este akkor támadunk:) puszizlak! ooo kallay :(

    VálaszTörlés
  3. reni párti vagyok énis (mostmár:D)
    :) köszi brigi megvan a zh jejee :) csokkknektek

    VálaszTörlés