2010. december 17., péntek

tőletek



már ötezerszer rákattintottatok/tunk az oldalra!! köszönöm mindenkinek, aki követ, aki olvas, aki csak azért nézi, hogy kifikázhasson, aki csak véletlen kattintott ide, de megbánta, aki szeret és aki utál, mindenkinek köszönöm ;))

.. tegnap este végre teljesen kipihentem a szerdát, most reggel 9körül ébredtem, és miután minden plusz dolgot megcsináltam, hogy matekozni ne kelljen, mégis eljött az idő a függvényvizsgálatoknak és deriválásnak. annyit felejtettem az előző zh óta, hogy megkockáztatom, hogy rosszabb lesz mint az első. mindegy, még szerdáig van időm, de másra is kellene készülni, nem hiszem el, hogy ezen múlhat az, hogy folytathatom-e vagy jövőre újra matek1 az elsősökkel. ettől próbálok eltekinteni, és pozitívan hozzáállni ;)
délután megyek brigihez, karácsonyi ajándék vadászatban vagyunk, de még nincs meg minden. este pedig ott is alszom, mivel nekem nincs tévém, és akkor megnézzük a megasztárt (o mekkora jó program:D) meg lesz ami lesz, nem tudom, de régen aludtam ott, szóval várom. a hétvégére pedig jó sok havat mondanak, tehát kömpin jöhet egy kis hóember építés. csak hétfőn jövök vissza, kedden és szerdán is vizsgázom.. viszont végre találkozom karinnal, hálistennek már itthon van, úgy vártam haza:) szóval majdcsak túlélem a jövőhetet is, aztán 23án otthon karácsonyozunk, mert brigi 24én repül londonba. :( utána családi kaja rokonoknál, stbstb, szilveszterkor pedig dolgozunk petrával halason. ennyit előre. ja és soksok tanulás. ennyi az életem december hátralevő részére. semmi karácsonyi hangulat, semmi amit várhatnék, semmi ami feldobna akár egy pillanatra is. tudom erősnek kell lenni és pozitívnak.. de most nem megy neharagudjatok...


unokahugunk ajándéka, remélem nem nézegetik a blogom:)) 
(pénztárca, gyűrű, hajpánt)


mikulásajándék brigitől, imádom ezt az illatot ;)


zita avonozik, szoval rendeltem anyának egy krémet, meg magamnak egy alapozót, remélem beválnak ;)

ennyit most, zitus most ment el vizsgázni, mindenki szorítson neki ;) nektek pedig soksok narancsosfahéjasepresteás puszi tőlem ;)xoxo, adrus

2 megjegyzés:

  1. nagyon jók a bögréitek lányok!;) meg az akép is nagyon tetszik, amelyiknél cseppen a víz a bögrébe :) puszillak drága!

    VálaszTörlés
  2. köööszi drágaaa:) holnap végre találkozuuuunk ^^ csooooooooook

    VálaszTörlés