2010. december 16., csütörtök

megnyitottuk

... a vizsgaidőszakot. egy bulival. csak elmentem, és nem bántam meg;) a hétre végeztem a vizsgáimmal, több kevesebb sikerrel, ma még sajtótöriből írok a másik sulimban ;)
tehát tegnap dél körül végeztem, bevásároltam, főztem egy picit, brigivel karácsonyi ajándék keresésekben voltunk, aztán pedig készülődtem, jöttek a lánykák (petra, rencsi, andi, dóri) (és később csabi) aztán pedig a szote felé vettük az irányt. annyit mondok, hogy most fáj a fejem (sose szokott), és hogy negyed 6kor értünk haza. jó volt, tetszett ;) azthiszem vissza fekszem aludni és csak utána kezdek el tanulni. áá.




petra fotózott;)



ennyi azthiszem mára, alszok egy kicsit, ha tudok... fejfájás tűnj el!

2 megjegyzés:

  1. óó nem láttam a képeket még a faladon!! ilyen rég voltam nálatok?? :O:O be kell pótolni! :):)

    VálaszTörlés
  2. mondtam h gyere forraltborozni ;) viktor nem tart ma fiús estet h ráérj? vagy edzel? már nem tudom fejben tartani a sok tanfolyamodat edzésedet vikkooot meg a mikulást:DD amúgy a képek régiek, sztem jövőhéten hívatok elő újakat:)) amiben már ti is bennelesztek, mert veletek nincs is kinn képem :((

    VálaszTörlés