2010. december 2., csütörtök

lost

csak így eltűntem a héten. bicsibocsi, de egy csomó minden történt. hétfőn elfáradtam, minden elég nehézre fordult, és tanulni kellett keddre is csomót. viszont így este még forralt boroztunk (mivel én nem szeretem, teáztam), és itt voltak a lányok nálunk, pipáztunk meg ilyesmi.  szóval másnap növénytermesztés zh, délelőtt kávézás nálunk donival zitával, délután infó zh, aztán a másik sulimban is voltam, a fotózás történetéről néztünk dokumentumfilmet. később dórival katával ricsivel sétáltunk. aztán dóri még itt volt az edzéséig. aztán hagytam magam rábeszélni egy esti mókára (zitusnak nem volt nehéz dolga ;P), szóval itthon alapoztunk, brigi, dóri, melinda, zita és én. kicsi borci, iszi, pipa, szokásos kombó. a retro nem volt rossz, de azt sem tudom rámondani, hogy jó. fura az a hely, és most is leöntöttek... mindegy.. már 3körül itthon is voltunk, melegszecsa reggelire, brigivel egy kis lelkizés és szundi. másnap 10re mentem suliba, hát nem voltam a legfittebb, a hasam meg a fejem is görcsölt, egy előadás után (a kettőből) el is jöttem, de jó, hogy azon ott voltam, hiszen a rendszeres bejáróknak (mi a legtöbbet ottlevők közé tartozunk a 3 csoport közül) nem kell az összes tétel a vizsgára, ilyen kedvezményt ad a tanár így jófejségből, hogy megbecsülje, hogy rendesen bejártunk, szóval jó arc. szóval el is jöttem gyors, itthon be is aludtam, de azért igy beárnyékolta a tény, hogy másnap (azaz ma, csütörtökön) két zh-t írtam, és tanulni kellett volna rá. szóval fel is keltem 2 körül és nekiálltam bevágni a jogot.. végülis a reggeli agrár sem lett rossz, csak meg lesz már (bár a felsőbbéveseknek köszönhetően 70% a határ, azért nem olyan könnyű elérni... :S), a délután írt jog pedig egyenesen fenomenális volt. szerintem 100%. remélem legalábbis. de jó :) most pedig zh után katával találkoztunk, kölcsönadtam neki a gépem, a plázában voltunk szétnézni, csak egy körömlakkot vettem a h&m-ben [nagyon jó színe van, majd lefotózom], aztán a TIK-ben voltunk könyvet leadni, bevásároltunk a teszkóban, és dohányt is vettünk a pipába, mert igy elég gyorsan fogy mostanában. szóval ennyi, aztán elkezdtünk lazulni. egész héten ezt a délutánt vártuk, hogy túl legyünk a hét nehezén. ahh de jo. csak igy ettünk ittunk nevettünk pipáztunk, teáztunk, minden epres. és már kész ám a karácsonyfánk, juhu olyan kis édes:)kb ennyi. és most itt ülök. ez most elég kis tényszerű semmilyen bejegyzés lett, de csak hogy ne maradjatok le semmiről.. ;) 
hétvégén megint csomót kell tanulni, és az infó beadandómat is meg kell csinálnom (a magyar népmesékről tartok prezentációt), a szakdoga témáimmal is elő kéne állnom, picit sűűűrűsödik a téma. na mindegy, nem aggódom szét a fejem...

imádom ezt a számot most ;) csak igy eszembejutott, hogy berakom ide. :)

ja és a karácsonyi tracklist következő darabja: christmas is all around  ;))



tesis buli

azt hiszem ennyi. most meg elszürcsölgetem még a kis epres teámat, aztán szerintem ideje egy nagy pihenésnek. álomra hajtom a fejem. jóéjt nektek. szépálmokat. xoxo, adru

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése