2010. december 27., hétfő

elmúlt

december 27-e van. szerintem az év legutálatosabb napja. nincs már karácsonyt, 362-4 napot kell várni a következőig. nincs több kifogás, hogy ünnep így ünnep úgy. munkanap van, tanulni kell, januárban vizsgázni és még a hó sem tapad, hogy építhessünk apával hóembert. milyen világ ez. pedig ha tanulásról van szó, akármi mást hamarabb megcsinálok, csak ne kelljen nekifogni. na mindegy, most épp inkább blogot írok.
25-én írtam utoljára, közben is akartam azóta, csak hát a netem vhogy a 0 és az nagyonlassú szint között mozog. mindegy. szóval aznap este szakadó hóesésben hazajöttünk a rokonoktól, karácsonyi zenéket hallgatva, és még úgy sem volt karácsonyi hangulatom. durva. aztán hívtak két buliba is (egyik a minden évben megszokott dtd - halason soksok ismerőssel azonban kilátástalan oda-és hazajutással; valamint a másik, bordányban, ahol még csak egyszer voltam életemben [és ezen nem csodálkozom], rencsivel, és a többiekkel, akikkel egyébként nem jutna eszembe bulizni. nem azért mert bármi bajom lenne, csak hát nem ide szoktam és kész.´). szóval kitűnik, hogy halasra mentem volna, de mivel nem tudtam eljutni, és rencsivel volt kedvem szórakozni picit, ezért elmentem velük bordányba. hát nem volt rossz egyébként (leszámítva azt, hogy kétszer elment az áram és beázott a tető:DDDDD). volt sok gyökér, de volt pár jó arc is, mi elbulizgattunk szolidan, nem voltak rosszak a zenék, és talán két darab helyes srácot is kiszúrtunk. jó ez irónikus volt. na mindegy, fél5körül indultunk haza, és negyed6ra már itthon is voltam. viszont úgy letapostak, hogy a cipőmnek levált(!!) a felső része, hát majdnem megsirattam. nem tudom, hogy van-e rá valami garancia, de cipész csak megtudja már csinálni. jó biztos én sem rendeltetésszerűen használtam (egyszer volt rajtam hóban!) de azért nem kéne leválnia csak úgy. na mindegy.. tegnap pedig nem csináltam semmit de semmit. megpróbáltunk kinn kezdeni valamit a hóval, de semmi esélyünk nem volt. délután picit szundiztam, este pedig reszkessetek betörőket néztünk, kb az idei ünnep fénypontja volt ez a film. igen a tévében. igen 26-án este. és igen jól olvastátok, fénypont. na mindegy nem pesszimistáskodom, de hát ez van. tegnap még apával kártyáztunk kicsit, az tök jó volt. ma meg tanulnom kéne, picit már fel is fogtam, de egyszerűen úgy elálmosodtam, hogy hihetetlen. na és itt tartunk most. ááá. 27-e. utálom ezt a napot.
ha elmúlik karácsony - a szeretet lángja halványabban ég









maszatkutyi

rokonoknál. egyszerre kint és bent.

tiramisu

karácsonyi karszalag



 
ennyit tudtam felrakni, tanuljatok, pihenjetek, pusztítsátok a karácsonyi maradékot, lapátoljátok a havat, bármit ami jól esik. puszilok és ölelek mindenkit. adrus







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése