2010. december 14., kedd

egyszer biztosan bepótolom, hogy annyira keveset írtam ide mostanában. sok minden történt, sok rossz, kevesebb (szinte semennyi) jó, sok semleges vizsgás zh-s sulis dolog, nincs is kedvem és nem is tartozik ide, hogy mik, mindenesetre bocsánat a kihagyásét...
[...]
ma annyira szép hóesésben sétáltam reggel vizsgázni. annyira jó kedvem lett hirtelen. gyönyörű volt. a vizsga is jól sikerült, cél a megajánlott 5-ös, szerintem meglesz ;) később hazajöttem és készültem az infó beadandómra, babinénit is beleraktam gyönyörűségessen okossan, teljesen jó volt, lezártak 5-ösre ;) infó előtt lőttem pár képet petrusról a marstéri óvodánál, aztán később a másik sulimból fotózás órán a Tisza-parton voltunk kinn, ott is született pár jó kép, ezeket fogom most felrakni, és többre nincs is időm, holnap is vizsgázom, szorítsatok értem 10től, köszönöm ;)


csókolom tanárbácsi! 


katya & me. nikon & olympus


sob


tyű. kesztyű





nagyon JÓ az időőőőő ;)


még múlthétről

xmas lights on my wall





petrus



dóri 


ennyi fért ma bele, belém, belétek. megyek prefixumokat, fogaskerék felépítést meg ilyen szarságokat tanulni. puszi a homlokotokra, imádat és ölelés. adrus

2 megjegyzés: