2010. november 24., szerda

újrakezdők

tegnap megnéztük zitával az újrakezdők (the rebound) című filmet, ilyen egyszer nézősre számítottunk (abból is a rosszabb fajtára), végül rájöttünk, hogy elég jó film. jólvan, nem voltunk elájulva, hogy úristen, de aranyos volt és vicces. közben gossipgirlt is néztünk, amíg töltött ez a film, csokit ettünk és dumáltunk. nagyon rég csináltunk ilyet, de pont kellett, jól éreztem magam. ma pedig szép napos időnk van, iskolában voltam, kiderült, hogy az előadás, amire mindig bejártunk, a vizsgán annak nehezebb lesz, aki nem volt ott soha, szóval értitek, előadás, és mégis számít, hogy bejártunk, tök jó érzés. délután jön brigi, este meg kicsit petra is, vásároltam a vacsihoz, tésztát fogok csinálni (paradicsomost vagy hasonló), meg egy kis gyümölcsös desszert is lesz. most pedig tanulni fogok egy picit, csak még nem döntöttem el, hogy mit. olyan fura, mindig csak rohanunk, amikor meg véletlen leállok a rohanással, gyötör a lelkiismeret, hogy most nem rohanok. milyen már? nem értem magamat...
mindenesetre amiről tegnap írtam, a lányokkal (kata&dóri) gyűrűgyártáson törtük a fejünket, pár alapanyagot be is szereztünk, de kicsit megragadt a dolog egy szinten. viszont amíg nem lesz végleses ötletünk, addig én csipkére varrtam és abból csináltam gyűrűt, kényelmes és nem is néz ki rosszul, na de mindjárt meglátjátok ;)













csóóóóóóóókoltatok mindenkit :)szűcs lizii pajtásnak pedig boldoog születésnapot! xoxo

2 megjegyzés:

  1. jajj de jók a gyűrűk!!!!! :):) majd lehet én is megpróbálok valami más módszert addig, amíg nem találunk valami jó karikát, amire rárakjuk! :)
    tök jók a szobás képek, a legjobb a mamuszos :)

    VálaszTörlés
  2. kösziköszi, egész nap igy nézegettem őket a kezemen:D hajajj, várom h ideérj órára:)

    VálaszTörlés