2010. november 28., vasárnap

szépségeim, vasárnap este is itt vagyok, írok nektek. nem sok történt velem a hétvégén. pénteken a bibóban voltam (volt gimim), nyakába ugrottam a kedvenc kispajtásoknak, majd majsa felé vettem az irány, boglárkánál töltöttem a délelőtt további részét, az anyukája remek bolognait meg sajtoshagymás pogácsát csinált, telezabáltuk magunkat, később kimentünk biáért az állomásra, de sajnos addigra jött értem anyuci, szóval vele csak ilyen villámlátogatásra volt idő. violt is láttam egy pillanatra az utcán, remélem még az idén találkozom vele is:) a hétvége további részét otthon töltöttem (értsd: a teraszra SEM mentem ki..). tanultam, bealudtam rajta, tanultam, elaludtam, tanultam, tanultam, megasztár, x faktor (na erről még majd írok egy külön postot..), life network, investigation discovery, anyával szellemes műsorok, megint bealvás, anyuci betakar, reggel pirítós, tanulás, honfoglaló, egy kis facebook, pulykacomb, tepsis sült krumpli, madártej, adri televan ebédután, tanulás de ismét bealvás..készülődés, buszozás, adrus szegeden. itt tartok most. petra ötlete volt, hogy kidolgozzuk a megadott kérdéseket (300ból 100 lesz a zh-n), szóval azokat csinálgattam, kisebb nagyobb sikerekkel. de most végeztem, meg meg is untam, a befűtött szobában a hintaszékemben ringatózom és kavarognak a fejemben a gondolatok. előbb telefonáltam tesómmal, nem kellemes híreket hozott.. nem értem ezt a mai megromlott világot. ez most persze közhelyesen hangzik, de annyira fel tud idegesíteni az emberek nemtörődömsége, és nyilvánvaló bunkósága, mások lelkébe tiprása. mindenesetre mindenki megkapja egyszer 'büntetését' úgymond, de ez sovány vigasz. mindegy. csak nehéz felfogni... erről ennyit, különben is tudom tudom, érthetetlenül írok most egy kicsit...
jajj kifelejtettem, hogy anyával adventi koszorút is gyártottunk, hiszen ma van az első vasárnap. azoooooooonban egy kis homok csúszott a gépezetbe, nem volt otthon gyertyánk, szóval az még lemaradt róla.. de ami késik nem múlik.. ;) lassan aludnom is kellene (igen még csak fél10, de korán kelés, csomó feladat, és megcsinálnivalóóóóó...). szóval befejezem ezt a postot, holnap vagy valamikor biztos jövök, megpróbálok sokszor írni, ígérem:) 
a mai karácsonyi zene: drivin home for xmas







az emeleten tanultam..elaludtam, felébredtem, és ezt láttam az ablakból :)

Pesten viszont már a hó is esett, itt még nem, nem is tudom eldönteni, hogy szeretném-e, hogy essen..majd 23án.. akkor jöhet :)vagy 12-én, akkor megyünk Béécs csodálatos karácsonyi vásárába:) 

szépvasárnap estét és soksokspuszit küldökkívánok:)adresz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése